• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OY-KBE SK7001/SK9002

FlyHi

ScanFlyer Crusty
Nogen der ved hvor OY-KBE har været henne. Er lige landet i CPH som SK9002 og iflg FR24 var der ikke opført destination, men ruten var fra Island, så det kunne se ud som om den har været over Atlanten?
 
Med 9XXX nummer må den være fløjet tom hjem. Er 7XXX vel charter... Ligner en ad-hoc charter. Ikke mange SK har af dem..
 
Nei, SAS er dårlige til å selge ad-hoc charter. Har hørt flere potensielle kunder klage på dette ....
 
Sakset fra data.flight24.com:

SAS1593 seen @ 2012-01-04 16:37 CET on route from CPH to BRU
SAS626 seen @ 2012-01-04 14:15 CET on route from DUS to CPH
SAS9002 seen @ 2012-01-04 14:03 CET
SAS7001 seen @ 2012-01-04 10:28 CET

Noen som kan forklare hvordan den kan ha fløyet til CPH som 9002 for så å fly fra DUS til CPH under et kvarter senere. Kan den ha gått direkte til DUS fra Island?
 
Last edited:
Sakset fra data.flight24.com:



Noen som kan forklare hvordan den kan ha fløyet til CPH som 9002 for så å fly fra DUS til CPH under et kvarter senere. Kan den ha gått direkte til DUS fra Island?

Da den landede i CPH omkring kl. 14.00 gik tracket på FR24 ihvertfald fra Island og den hed SK9002.

Hvordan de andre data forklares skal jeg lade være usagt.

4e4846b4-7750-dd2f.jpg


4e4846b4-7768-b126.jpg
 
Sakset fra data.flight24.com:

Noen som kan forklare hvordan den kan ha fløyet til CPH som 9002 for så å fly fra DUS til CPH under et kvarter senere. Kan den ha gått direkte til DUS fra Island?

626 var CR9/KFE .. er nok noen som har trykket feil.
 
Back
Top