Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Scanor
Håper DY får like mye pepper som vi får når det er noe galt.... *skadefryd*
Originally posted by LN-KOG
Jeg har ikke nevnt Coast Air fordi jeg ikke har fløyet med dem.
NORWEGIAN ER ETT SELSKAP SOM VI KAN STOLE PÅ. VI HAR BENYTTET OSS FLERE GANGER TIL LONDON-PARIS OG PRAHA. ALLE AVGANGER HAR VÆRT HELT PRESISE. VI SKAL OM 2 UKER TIL BRASIL VIA KØBENHAVN MED SAS. VI HAR OMBOOKET TIL NORWEGIAN ' IDET VI IKKE STOLER PÅ SAS
Originally posted by EK 007
Herregud, folk vet jo ikke hvilket selskap de egentlig flyr med engang!
Originally posted by EK 007
NORWEGIAN ER ETT SELSKAP SOM VI KAN STOLE PÅ. VI HAR BENYTTET OSS FLERE GANGER TIL LONDON-PARIS OG PRAHA. ALLE AVGANGER HAR VÆRT HELT PRESISE. VI SKAL OM 2 UKER TIL BRASIL VIA KØBENHAVN MED SAS. VI HAR OMBOOKET TIL NORWEGIAN ' IDET VI IKKE STOLER PÅ SAS
God tur til Brasil med Norwegian............! Herregud, folk vet jo ikke hvilket selskap de egentlig flyr med engang!
Originally posted by LN-KGL
Hva var det vi gjorde mellom den himmelske freds plass og Gardermoen i januar 2004?![]()
Gruer meg til at jeg blir 45 - det ser da ut til at hukommelsestap inntrer :love
![]()
Originally posted by Herlov
Men i kommentar-feltet er det bare ros å få .. Merkelig nok begynner alle å klage på SAS Braathens og Sterling i stedet .. Det sier jo litt om Norwegians posisjon hos nordmenn. :nor :cool2
Originally posted by Hurum
Dårlig at mange av Norwegian sine passasjer fikk beskjed om endrete flyavgangstidspunkter på mail.
Originally posted by LN-KGL
Hva var det vi gjorde mellom den Fagernes og Gardermoen i januar 2004?![]()
Gruer meg til at jeg blir 45 - det ser da ut til at hukommelsestap inntrer :love
Å f***, det er sant. :sarc![]()
Originally posted by LN-EIR
Er dette noe av grunnen til at turen er fortrengt?
Originally posted by Farmer
Originally posted by Hurum
Dårlig at mange av Norwegian sine passasjer fikk beskjed om endrete flyavgangstidspunkter på mail.
Skjønner ikke at DET er noe problem ?? På wideroe.no varsler vi allerede i bestillingsdialogen at endringer etc KUN blir varslet per den epost som oppgis i bestillingen... og vi varsler noen titusener ruteendringer i året uten at dette oppleves som noe problem.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.