• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Vær forsiktig med bedre halvdeler...

Re: OT: Vær forsiktig med bedre halvdeler...

Kostelig lesing :lol
Synes litt synd på svensken som ville har samtalen til L & E som elak :cool2

Uff og uff. Hva har verden kommet til? Nå tente jeg, gitt.

"Veske- og skokjøperne" har forlengst lært å kjøre bil (sånn ca for hundre år siden), og så viser det seg her at de også kan bruke en PC! Scheisse. Kanskje de snart slutter å sminke seg? (Hva nå det skulle være godt for uansett.) Uha - tenk om lille konemor er på ditt favorittforum under eget nickname! Shudder.

Kunne vært artig å laget et cyberspace-hjem møblert med de dingsene gutter finner livsnødvendig. (Da står det jo ikke på pæng.) Lurer på om det der ville være ting som barn trenger? For sånne må man jo ha for å føre sine gener videre. Men "det derre" bør helst "noen andre" ta seg av... (Itte je, ellers takk, ærsj.)

For ikke å nevne at noen (heldigvis ganske få) jenter attpåtil har lært seg å fly. Hvor skal så en stakkels mann finne seg en "homemaker"? Tenk så uheldig å finne en lekker dameskrott som trives best i venstresetet - en verre skjebne enn om hun møter opp i garasjen med lyst til å mekke bil og glemmer å lage middag.

Nå vil jeg helst glemme at "kvinnsene" er de som leser kart og spør om veien slik at man ikke kaster bort hele dagen på vidvanke, og at de leser bruksanvisninger før de gjør noe slik at man kan bruke tiden til noe annet enn å gjøre ting om igjen. MEN - de dumme damene forstår jo ikke at sånt er halve moroa!

Nei, dette går den gærne veien, spør du meg. Kjære gud, skru tiden tilbake! :cool2

Originally posted by ANX
Nå vil jeg helst glemme at "kvinnsene" er de som leser kart

Hadde jo vært en fordel om de lærte seg å lese dem riktig da!:cool2

hehe - det er derfor jeg (i motsetning til Olebno) aldri fortetter om mine planlagte kjøp av flymodeller etc på Samlerhjørnet....:up:

Fantaserte videre ut fra temaet. Hvordan innrette seg hvis man hadde mer (myyye mer!) på konto og fikk bestemme selv?

- Bare flybilder på veggene.
- Storskjerm og skikkelig godstol.
- Skap fullt av flyfilmer.
- Surround og ”alt” av musikk.
- Eget kjøleskap til øl.
- Masse flybøker i hyllene.
- Stort glasskap med die-cast models.
- Kraftigste PC på markedet.
- Topp kamera med objektiver fra 24 til 400 mm.
- Dobbel garasje med fet amcar og langtidsflyprosjekt.
- Dra på ”alle” flyshow.
- Feriebolig med utsikt til flyplass (f.eks Nice).
- Laaang vinterferie i St. Maartens.
- Barna på kostskole.

Har jeg glemt noe nå? Jo, deretter ville det vel bare gjenstå å kjøpe enkeltseng og inngå ukeavtale med rengjøringsfirma…

:spin: :spin: :spin:

Hadde bare kitsch-arkitekt Finn Sandmæl holdt seg til å kalle kvinner "veske- og skokjøpere"...: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/11/439928.html

:biggrin :biggrin :biggrin :biggrin :biggrin

det værster er jo at mannen ikke GIR seg! Snakk om å sette hele foten i munnen!

Originally posted by ANX
Scheisse. Kanskje de snart slutter å sminke seg?

... eller vi begynner ... ???? :devil

Originally posted by CK
det værster er jo at mannen ikke GIR seg! Snakk om å sette hele foten i munnen!

Jeg får litt assosiasjoner med Fred. Olsens utsagn om "Singapore girls" og "imaaasj", bortsett fra at det ikke var et personangrep, snarere et personalangrep.

Det lureste vil være å ikke gi mannen (Sandmæl that is) mer oppmerksomhet enn nødvendig, så dør slikt ut av seg selv. Men det ligger vel ikke helt til den norske folkesjela? Regner uansett ikke med at noen kan ta dette seriøst, så dumt som det var.

Originally posted by LN-MOW
... eller vi begynner ... ???? :devil

Enkelte menn er godt i gang allerede. Leste litt i bl.a. Mann i sommer - det var mer fuktighetskremer og skjønnhetspleietips enn noe annet! :smokin

Jeg sier ikke mer .....

3732ac9239e0b9eea1574fa4a95949f3.gif

Back