Men da er du ikke garantert plass. Det er ikke helt tingen dersom du må på et møte i Oslo...
Noen som vet hva det nye konseptet til NSB vil gå ut på? Er det snakk om moderniserte B7 vogner (altså lok+vogner) eller moderniserte Bm73 (gamle Signatur)?
2+1 er veldig mye bedre enn minisetene som man vanligvis finner på bussen. På ruta Oslo-Førde var det 2+1 i en periode, jeg tror det var ca 2001-2005. Fikk man et singelsete kunne det bli en helt ok tur, men benplassen var ikke en meter. Jeg vil anta ca 85-90cm.
Buss er uansett buss, og langt unna komforten på tog.
Sannsynligvis!Are you carzy...?![]()
Ikke verre enn for å bygge ut veier og flyplasser for å ta unna trafikken.Hvor enorme naturinngrep kreves ikke for en slik utbygging?
Det vil ta en tid, mend et skjer ikke noe før du begynner! Av prishensyn og hensynet til press i økonomien bør man starte å bygge i neste nedgangstid, ikke på toppen av konjunkturene (det varer nok ikke så lenge.Hvor lang tid vil ikke dette ta?
Det er faktisk feil at topografi og demografi er enn stor hindring:Vi må innse at vi er et lite land med færre innbyggere enn en bydel i London, Paris, Moskva og har en geografi som ikke tilsier at tog kan bringe oss overalt.:exclaimation:nor Ser at denne tråden nå har sporet noe av![]()
Nemlig så 15 min før avgang med NAS så er du ikke garantert plass på flyet. Det kan være fult, akkurat som bussen.NAS overbooker vel ikke engang, så skjønner ikke helt hva du mener.
Nemlig så 15 min før avgang med NAS så er du ikke garantert plass på flyet. Det kan være fult, akkurat som bussen.
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=553714Nettbuss komfort skulle frakte luksusvante passasjerer mellom Oslo og Kristiansand. Men i pinsehelgen går siste tur.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.