• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Nyttig info

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Neste fly-og-vin/oel/kaffe e.l. kommer kanskje live og direkte fra ett av disse stedene?

http://gratiswlan.karlsbakk.net/index.php/Hovedside

Replying to Topic 'OT: Nyttig info'

Dette er steder man bør unngå!

PC-er på kafé er for [sensurert]. Har man så store kontaktvansker er det like greit om man blir hjemme eller på jobb.

Trenger ikke en pc for å surfe på WLAN, vettu ... Ikke alle har et hjem eller jobb i oslo, så praktisk sånn sett. Benytter meg ofte meg av de på Oslo S, når jeg venter på toget. Så ingen planer om å unngå disse stedene :)

Hva med et liv i stedet for internett? Det er ikke personlig ment, men mer en filosofisk betraktning.

Sosiale mennesker tar ofte med seg sin bærbare PC til cafeer med trådløst nettverk og gjør sine nødvendige web-ærend der, midt blant andre sosiale mennesker, fremfor å sitte alene i heimen.

For oss som er mye paa veien, er WLAN uvurderlig - baade til jobb og for aa holde kontakt med venner og familie.

Originally posted by LN-KOG
Hva med et liv i stedet for internett?

Dersom du mener folk med laptop og internett på cafeer etc ikke har et liv, så sier det kanskje mest om deg....

Pc og wlan hører absolutt nåtiden til..men kanskje ikke på et Fly&Vin treff - med unntak av hvis noen vil være med live fra den andre siden av dammen...;)

Back