ATC-flyradar Traveler Medlem 6 May 2007 #1 Det var en gang en fugel som satt på gjerdet .............. Tok et bilde - kanskje i mitt neste liv skal bli en naturfotograf :lol: Kommentar til bilde - takk Jan Attachments fugel-js-osl.jpg 96.8 KB · Views: 2
Det var en gang en fugel som satt på gjerdet .............. Tok et bilde - kanskje i mitt neste liv skal bli en naturfotograf :lol: Kommentar til bilde - takk Jan
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 6 May 2007 #2 Fint bilde, fin fugl. Har ikke greier på fugler, men jeg ser at det neppe er en rødspette - ettesom den ikke har røde flekker på seg..
Fint bilde, fin fugl. Har ikke greier på fugler, men jeg ser at det neppe er en rødspette - ettesom den ikke har røde flekker på seg..
Sager ScanFlyer Blue 7 May 2007 #4 Flott liten spirrevipp. La oss bare håpe den ikke blir turbinmat, siden den henger i området. Lurer på hva det er med flyplasser som trekker til seg de fjærkledde fugler også.
Flott liten spirrevipp. La oss bare håpe den ikke blir turbinmat, siden den henger i området. Lurer på hva det er med flyplasser som trekker til seg de fjærkledde fugler også.
LN-MOW Flyklapper Medlem 7 May 2007 #5 Originally posted by Sager Lurer på hva det er med flyplasser som trekker til seg de fjærkledde fugler også. Click to expand... Ugagn driver'em ogsaa med ... :colgate:
Originally posted by Sager Lurer på hva det er med flyplasser som trekker til seg de fjærkledde fugler også. Click to expand... Ugagn driver'em ogsaa med ... :colgate:
LN-EIR ScanFlyer Silver 7 May 2007 #7 Hm, rart den ikke har føyet til Ålesund for å skambanke sunnmøringer. Det er jo det Fugla skal gjøre i dag.
Hm, rart den ikke har føyet til Ålesund for å skambanke sunnmøringer. Det er jo det Fugla skal gjøre i dag.
TUC Escaping the blue box 7 May 2007 #8 Originally posted by AirbusTero ..., men jeg ser at det neppe er en rødspette - ettesom den ikke har røde flekker på seg.. Click to expand... -Og siden den har nebb, bein og fjær, etc...:lol:
Originally posted by AirbusTero ..., men jeg ser at det neppe er en rødspette - ettesom den ikke har røde flekker på seg.. Click to expand... -Og siden den har nebb, bein og fjær, etc...:lol: