LCH78 www.lch78.net Medlem 24 Jan 2008 #1 OT: Litt sol fra Vadsø OG da er sola endelig kommet tilbake, kom tilbake den 18/1 da men var først i går 23/1 at man fikk sett den skikkelig
OT: Litt sol fra Vadsø OG da er sola endelig kommet tilbake, kom tilbake den 18/1 da men var først i går 23/1 at man fikk sett den skikkelig
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 25 Jan 2008 #2 Re: OT: Litt sol fra Vadsø Lækkert! Og Amundsen masta står godt enda ser jeg? Eeeeh, eller var'e Nansen? jaja, masta står iallefall
Re: OT: Litt sol fra Vadsø Lækkert! Og Amundsen masta står godt enda ser jeg? Eeeeh, eller var'e Nansen? jaja, masta står iallefall
LCH78 www.lch78.net Medlem 25 Jan 2008 #4 Re: OT: Litt sol fra Vadsø ENGM RAMP said: Lækkert! Og Amundsen masta står godt enda ser jeg? Eeeeh, eller var'e Nansen? jaja, masta står iallefall Click to expand... hehe... joda den masta står godt den Var forresten Amundsen og Nobile som brukte den da Amundsen brukte den da han sku å leite etter Nobile, og som kjent som kom jo ingen av dem tilbake..
Re: OT: Litt sol fra Vadsø ENGM RAMP said: Lækkert! Og Amundsen masta står godt enda ser jeg? Eeeeh, eller var'e Nansen? jaja, masta står iallefall Click to expand... hehe... joda den masta står godt den Var forresten Amundsen og Nobile som brukte den da Amundsen brukte den da han sku å leite etter Nobile, og som kjent som kom jo ingen av dem tilbake..
ANX ScanFlyer Gold 25 Jan 2008 #5 Re: OT: Litt sol fra Vadsø Ahhh - lyset i nord. Få mer blått lys med fly i, da... Joa, Nobile kom tilbake, og levde til 1978!
Re: OT: Litt sol fra Vadsø Ahhh - lyset i nord. Få mer blått lys med fly i, da... Joa, Nobile kom tilbake, og levde til 1978!
LCH78 www.lch78.net Medlem 25 Jan 2008 #6 Re: OT: Litt sol fra Vadsø ANX said: Ahhh - lyset i nord. Få mer blått lys med fly i, da... Joa, Nobile kom tilbake, og levde til 1978! Click to expand... ukai.. da var det kanskje Nobile som leita etter Amundsen..
Re: OT: Litt sol fra Vadsø ANX said: Ahhh - lyset i nord. Få mer blått lys med fly i, da... Joa, Nobile kom tilbake, og levde til 1978! Click to expand... ukai.. da var det kanskje Nobile som leita etter Amundsen..
petru26 evig optimist 25 Jan 2008 #7 Re: OT: Litt sol fra Vadsø se der ja, da går nord lysere tider enn oss her i sør i møte nok en gang gitt ;-)
Re: OT: Litt sol fra Vadsø se der ja, da går nord lysere tider enn oss her i sør i møte nok en gang gitt ;-)