• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: Hvis noen abonn

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Time utnevner Aarets Navn:

http://seattlepi.nwsource.com/national/apwashington_story.asp?category=1151&slug=Time%20Person%20of%20the%20Year

Si opp abonnomentet naa!!!

Replying to Topic 'OT: Hvis noen abonn'

Takk for tipset. Mitt online abonn er sagt opp. Så får vi se om de reagerer. He he he...

Edit for leif

Ikke uventet...men det er ikke dermed sagt at jeg liker det. Presidenter har det med å bli "Man of the year" året de blir valgt første gang og mange har blitt det andre gang også...

Ifølge Dagsrevyen i går, kåret magasinet Adolf Hitler til årets mann i 1938, og også Stalin har fått denne utmerkelsen av bladet.
Det handler vel om kriterier tenker jeg: Hvem har gjort mest ut av seg det siste året? Slengt mest med leppa? Har størst makt? Vet ikke, men kan tenke meg det ligger der et sted ...

Ja man kommer nødvendigvis ikke i det beste selskap...

Originally posted by Fly high

Ifølge Dagsrevyen i går, kåret magasinet Adolf Hitler til årets mann i 1938, og også Stalin har fått denne utmerkelsen av bladet.
Det handler vel om kriterier tenker jeg: Hvem har gjort mest ut av seg det siste året? Slengt mest med leppa? Har størst makt? Vet ikke, men kan tenke meg det ligger der et sted ...

Ja, dette er ikke nødvensigvis sammenlignbart med hedersbetegnelser á la "månedens ansatte". :) Time ville nok slitt betydelig hvis de hadde måttet leve med å ha skamrost bl.a. Hitler, Stalin (to ganger) og Richard Nixon (uten sammenligning forøvrig.../to ganger)

Som det også står i artikkelen MOW linker til: "The magazine gives the title to the person who had the greatest impact, good or bad, over the year."

Originally posted by Falcon

Originally posted by Fly high

Ja, dette er ikke nødvensigvis sammenlignbart med hedersbetegnelser á la "månedens ansatte". :) Time ville nok slitt betydelig hvis de hadde måttet leve med å ha skamrost bl.a. Hitler, Stalin (to ganger) og Richard Nixon (uten sammenligning forøvrig.../to ganger)

Som det også står i artikkelen MOW linker til: "The magazine gives the title to the person who had the greatest impact, good or bad, over the year."

Da må det bety at Osama bin Laden ble "årets navn" i 2001, da? :wow:

"Person of the year" 2001 var daværende borgermester i New York, Rudolph Giuliani.

Ble Clinton noen gang Man of the year...og ble han det eventuelt flere ganger?

Originally posted by LN-MOW

Time utnevner Aarets Navn:

http://seattlepi.nwsource.com/national/apwashington_story.asp?category=1151&slug=Time%20Person%20of%20the%20Year

Si opp abonnomentet naa!!!
Hehe MOW, hva sier "patriot act" når du er så kritisk mot stakkaren? Du blir vel ikke kastet ut som en risiko mot rikets sikkerhet ?:D :p

Back