OT: Fagerstrand

• Thread starter Thread starter Fry
  • Start date Start date

Fry

ScanFlyer Silver
Aldri sett noen voksne folk oppføre seg så barnslig på tv, rotter seg sammen og konspirerer og dnner allianser om altmulig, helt ned til hvem som skal sitte hvor i pauserommet vøtt... Han Reidar er jo sjefen da, kjøper lytteutstyr for å avlytte samtaler... Er det sånn man skal vinne et hus? ved å ødelegge, ljuge, spionere på hverandre osv? Hadde følt meg ganske råtten om jeg til slutt hadde sittet igjen med huset etter å ha vunnet fordi jeg jukset.... Hadde jeg vært Reidar hadde jeg vært passe flau over å se meg selv oppføre meg slik på tv. Ikveld begynner han jo å grine fordi noen løy til han... Ærlig talt, oppfør deg som en mann da... Det gjelder de andre i programmet og, det er ikke 14 åringer, men voksne mennesker... tror jeg

Ja han Reidar gir jo et veldig sympatisk inntrykk. Sitter og ser litt på det nå for første gang. Reidar virker jo som en velvoksen 3-åring.

"Og du som sa at vi hadde det så fint på kjøkkenet!" (*Snufs*, *hikst*.)

OK, jeg "så på" mens jeg gjorde noe annet, og i maks. ti minutter, men dette var jaggumeg stusselig tv. Jaja.

Hehe, han der Reidar-fyren er en underlig skrue ja :)

Det morsomme er at han lever av å holde seminarer/foredrag i etikk og moral for næringslivet :biggrin

Jan Roar Rød

Så det for første gang i går. MYE bedre enn det jeg trodde. Kommer garantert til å se det neste gang også - hvis jeg husker det da.

Å se menn sippe på TV er god underholdning. Forelsket meg med en gang i hun blonde-nå-må-vi-jobbe-trønder-dama. Alle som kan håndtere en belæring om ledelse på den måten fortjener en stjerne på himmelen.

Originally posted by intransfer
Forelsket meg med en gang i hun blonde-nå-må-vi-jobbe-trønder-dama. Alle som kan håndtere en belæring om ledelse på den måten fortjener en stjerne på himmelen.

Virket ihvertfall som hun hadde litt mer mellom ørene enn visse andre deltagere, og ikke redd for å si ifra om hva hun mener og hvordan ting skal være når hun er sjef. Bra.
Men ikke nok til at jeg gidder å se. :p

Originally posted by intransfer
Å se menn sippe på TV er god underholdning. Forelsket meg med en gang i hun blonde-nå-må-vi-jobbe-trønder-dama. Alle som kan håndtere en belæring om ledelse på den måten fortjener en stjerne på himmelen.

Hehe, hun studerer på samme fakultet som meg, og er aktiv i studentpolitikken. Jeg stemte på henne ved forrige studentparlamentsvalg, hun slo meg som en som fikk ting gjort! ;) (Pluss at hun representerer "Moderat Gruppe", da!) :)

Men jeg vet vel ikke om lederstilen hennes er noe som fungerer i lengden...

Lurer på om hun derre Reidar kommer til å saksøke de andre for kontraktsbrudd hvis de bryter avtalen? Han virker jo sprute GAL, så det hadde ikke overrasket meg! :p (Ikke det at jeg tror han kommer så veldig langt med det)

Og nå gjorde de nettopp narr av både programmet og deltakerne i Are&Odin på NRKPetre også. Moro. :biggrin

Originally posted by Blubird
Noen som kort kan oppsummere hva Fagerstrand går ut på?

bygg et hus sammens med 10 andre par.. og når det er gjort vil et par bli vinnere :)

Høres innmari intelligent ut det der. Pøser disse kanalene ut med mer innsiktsfullt fjernsyn nå, så kan vi vel gå inn i Mensa alle som én ...? :devot:

"And then I bow my head, and wait for the richochet ..." - Fritt sitert etter hvem???

De fleste har vel innsett nå at folk som melder seg på reality i disse dager har et større behov for å eksponere seg offentlig...
Heldigvis klarer jeg meg utrolig bra uten disse søppelseriene.

Back