• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: EB? Lancia?

Replying to Topic 'OT: EB? Lancia?'

Originally posted by ENGM RAMP
Har du skiftet til konkurrenten?:spin:

Thesis'en er lekkkkker den

Thesis er skikkelig stilig, men det er ingen konkurrent i den forstand. Både Alfa Romeo og Lancia er begge i Fiatgruppen, og fordelingen blir segmentmessig som følger: ;)

Fiat - Biler for massene
Alfa Romeo - Sportslige biler
Lancia - Luksuriøse biler

Ferrari og Maserati som er i samme gruppe trenger ikke særlig mer presentasjon, men likevel:

Ferrari - Sport
Maserati - Luksus

Er dette en grei og godkjent oppsummering EB?

Bra oppsummert Trety!! Kan nevne at Thesis har understell fra Maserati...:up:

Hadde Alfa`n på service på onsdag og da jeg kom tilbake stod det en Thesis utenfor. Eies av en proff skateboarder i Oslo...Det hele endte med at jeg ble invitert med på prøvekjøring...og jeg var solgt. Vet ikke helt om jeg klarer å venne meg til fronten på Thesis - men bakparten, og ikke minst interiøret er helt rått...

Og vi mangler fortsatt italiensk flagg...

Originally posted by EB
Og vi mangler fortsatt italiensk flagg...

Burde vi ikke også hatt et symbol for bil også? Vi har lett for å dette utpå... :)

Tja...hvorfor ikke. Da blir det helt klart merket OT for de som ikke liker bil...(...liker ikke alle gutter bil???)

Originally posted by EB
(...liker ikke alle gutter bil???)

Transportmidler generelt, men særlig bil og fly (og kanskje MC) har en helt fenomenal evne til å engasjere gutta. :up:

Enig...bil, fly, tog og båt...mc er farlig!!!

Dere høres ut som en gjeng lesber........................................

Feil igjen Bizflyer...da hadde vi snakket om foppall!!!

Når ser vi EB komme kjørende i Thesis...? Jeg bet meg merke i at Alfa-avartaren var byttet til fordel for Lancia i helgen...;)

Det kommer til å ta tid... For det første slo ikke designen an her hjemme...(..men så truet jeg med skilsmisse - så da blir det i allefall en prøvekjøring) Men denne uke for den samme forhandleren en Alfa159 (en uke før importøren) og den skal også prøves før valget gjøres...

Øøøøyyyhhh... Hvor ble det av "Alfataren" min da? Lancia er vel og bra det,men det er Alfa Romeo som står i garasjen min!:naughty:

Jøss... Ikke vet jeg hva som skjedde - men Falcon får nok Alfa avataren til deg...(...han er mannen bak de begge!!!)

Men har du fått aksept for Alfa 159 sånn rent designmessig? I så fall blir det jo ikke noe "tap" uansett hva du velger!

159 er i boks - men jeg har jo ikke prøvekjørt den. Lancia`n var noe av det aller aller beste jeg har kjørt...

PSSST!!! Hva har skjedd med Lancia avataren min????

Nå er både FBU4EVER og jeg tilbake med Lancia avatar...:spin:

Jeg må vel si at fronten på Lancia Thesis minner meg om bilen til de to gutta i Dum & Dummere....(for de som ikke ser lavpannehumorfilmer, så var denne "utkledd" som en eller annen hundetype). Men det er vel kanskje smak og behag. resten av bilen ser jo slett ikke verst ut:)

Back