OT: Djevelens verk

Hvis det er noen som savner noe å engasjere seg i så kan jeg på det sterkeste anbefale 2 foreninger som står steilt mot hverandre og som stadig søker nye medlemmer. Det gjelder:

FFFI og
FFFU

Dvs "Foreningen For Flippen Innover" (for de som ønsker at toalettrullen skal henge med papiret ned inn mot vegget) og "Foreningen For Flippen Utover" (Dvs de som ønsker at papiret skal henge ned på siden inn mot veggen.

Noen som ønsker å melde seg inn? :colgate:

BF:cool2

PS: Jeg starter herved foreningen "Flyfreaks MOT sylteagurk". Regner med at Tommy, MOW, DV-8-63 og jeg er medlemmer så langt! Noen fler? Hvilken klubb blir flest??

jeg har den kampen gående hjemme - jeg er medlem av FFFU, mens kona er FFFI...

Denne tråden fikk meg til å huske en episode fra Bardufoss på 80-tallet. Jeg måtte hjelpe jentene på SAS Catering (som det het dengang) å oversette en bestilling de hadde fått på flere hundre brett med flymat som de hadde fått fra et amerikansk flyselskap som skulle fly soldater hjem etter en øvelse. Der var det spesifisert i detalj hva flymaten skulle innholde, deriblandt "one pickle". Jeg kom til at dette måtte være en sylteagurk. Tror kanskje gutta ble litt skuffet, når man tenker på størrelsen på amerikanske sylteagurker kontra norske.

Jeg synes sylteagurk er godt!

Hva angår toalettpapiret, så må jo det henge med flippen ut, ellers så kan man jo ikke beundre dekoren som mange toalettpapirtyper har.

Kanksje noen kunne skrive til Lambi-fabrikken og få dem til å dekorere papiret med noen fine fly? Det er da morsommere å se på når man sitter og trøkker, istedenfor søte lam, blomster og julenisser?

Der var det spesifisert i detalj hva flymaten skulle innholde, deriblandt "one pickle". Jeg kom til at dette måtte være en sylteagurk. Tror kanskje gutta ble litt skuffet, når man tenker på størrelsen på amerikanske sylteagurker kontra norske.

Du skal bare takke høyere makter det ikke var britiske tropper... :p

-A

Flippen ut og Sylte Agurk er en absolutt noedvendighet for Hot Pastrami Sanbdwich i New York...og ingen tur til New York uten minst en Hot Pastrami Sandwich helst paa Carnige Delicatessen....on Rye Bread!!! - Saa et absolutt Ja til Pickles....

Har ingen bastante meninger om sylteagurk, men dopapiret skal henge med fri ende utover så at man lettest kan få grep. Å ha fri ende inn mot veggen er fullstendig idiotisk, det er da innlysende.

Det er en lost case for deg CK - her er det bare "ja kjære" som gjelder ;)

Tenkte det samme... Var saa uheldig aa forlate dassen med ringen oppe. Kjerringa ramla nesten i dass og du kan tro at jeg fikk hoere det...

Sylteagurk på burger er ikke godt, men jeg elsker remulade på roastbiff og den inneholder sylteagurk... No, say it ain't so, I actually like it!:8::cry:

Og paa dogg'en skal det vaere rekesalat ..... Yumm!
Ved hver ankomst paa OSL gaar jeg rett til Pylse-Pedro i ankomsthallen!

Angående dassrull har jeg etter mine forskninger og stattestikker konkludert med at dette er det kjønnet som bestemmer. Menn henger med flippen ut, og kvins med flippen inn. Det er slik man definerer kjønn nå i disse dager.

På Roastbiff skal det være MAJONES, ikke sur agurk eller remulade

jeg stekte meg roastbiff i går - og tilbehøret ble kald bernaise-saus på boks og bakte poteter. Glemte helt sylteagurken på Hemköp i går...

Back