OT: Djevelens verk

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
At Pondus har mange sympatiske sider er godt kjent, men at vi har denne felles ogsaa, gleder meg stort!! Blinkskudd, Frode!!!!

ee4cb61f10f01ff3b5998a4c204bdc9b.gif

Genialt. Sylteagurk ER djevelens verk..

Men... Skal ikke denne traaden vaere i OMNI??? ;)

Meget bra at den ikke er det, slik at jeg fikk med meg ukens gullkorn ;):colgate:

BILF (Bainbridge Island Liberation Forumists) stoetter vaare broedre i Atlanta og Chicago...!!

Hva er i veien med sylteagurk? Jeg slår et slag for den når som helst.

Mvh Bjarne Bareketsjupogsenneppådoggen

Slenger meg på de som mener at sylteagurken er djevelsens verk. Det er ikke bare-bare å fjerne den heller, den har gjerne ligget og rent av seg litt lake som ødelegger hele burgeren o.l.

Ærlig talt!

Det er da en kjent sak at sylteagurk er en vederstyggelighet!!!

Og denne saken er ikke OT i det hele tatt, da den ekle sylteagurken FLØY gjennom lufta! :colgate:

Så det så!!

BF:cool2

"Flyfreaks for Sylteagurk" er herved etablert!
I mange andre land ligger det ofte en stor feit sylteagurk (ikke pingleutgaven i skiver) ved siden av burger og annen "nei-mat" på tallerkenen! Om vi ikke skal inn i EU, bør vi i det minste få sylteagurken på tallerkenen!! Men, den må være HEL!

Hvis det er noen som savner noe å engasjere seg i så kan jeg på det sterkeste anbefale 2 foreninger som står steilt mot hverandre og som stadig søker nye medlemmer. Det gjelder:

FFFI og
FFFU

Dvs "Foreningen For Flippen Innover" (for de som ønsker at toalettrullen skal henge med papiret ned inn mot vegget) og "Foreningen For Flippen Utover" (Dvs de som ønsker at papiret skal henge ned på siden inn mot veggen.

Noen som ønsker å melde seg inn? :colgate:

BF:cool2

PS: Jeg starter herved foreningen "Flyfreaks MOT sylteagurk". Regner med at Tommy, MOW, DV-8-63 og jeg er medlemmer så langt! Noen fler? Hvilken klubb blir flest??

"Flyfreaks for Sylteagurk" er herved etablert!

Et tu Brute ...... :baeh

Og flippen skal da henge utover. Da er det mindre sjans for at den henger seg fast i et kritisk oeyeblikk. Det er da innlysende!

Sylteagurk må til - enten som relish eller store hele og dopaflippen må være ut - punktum finale

Back