• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OT: blokkerte vinduer

• Thread starter Thread starter jb1
  • Start date Start date

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg her. Jeg har innstilt at pop-up vinduer kan vises i verktøylinjen, men på enkelte nettsider kommer ikke slike opp. Er det en annen innstilling som kan gjøre at de ikke kommer opp. Problemet skjer ofte når det er et pop- up som er tilknyttet nettsiden selv, jeg har dette problemet på f.eks o-foto (kodakgallery)

Replying to Topic 'OT: blokkerte vinduer'

Regner med at du har MS Internet Explorer - har du vurdert Firefox - den har ikke slike problemer sammen med SP2?

Den kan lastes ned gratis fra http://www.mozilla.org/ og størrelsen er heller ikke avskrekkende - 4,7 MB.

Lykke til

Jeg har internet explorer ja, hva er SP2? Hva er det programmet? Jeg tror det er en eller annen innstilling jeg ikke vet om, for vanligvis fungerer det greit, men noen ganger kommer et liten lyd og vinduet kommer ikke opp.

Jeg vet ikke om det er en generell regel men på noen programmer kan man få opp vinduene hvis du holder nede CTRL når du oppdaterer eller klikker på en link

Kyrre

Om du har IE och Windows XP SP2 så är popup-blockerare aktiverade. Du kan inaktivera det för utvalda domäner (t ex din fotosajt) genom att klicka på ikonen nere till höger och välja inställningar.
Du kan också nå det via Verktyg/Tools Blockering av Popupfönster/ Popup blocker?

Back