• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Øst grønland

amo56

Newcomer
Øst grønland

Fløy en tur med FI fra Keflavik til Seattle. Kom da etter en stund over Øst Grønland og tok noen bilder av solen som gikk ned.

Attachments

• PA177373.jpg
    PA177373.jpg
    50.9 KB · Views: 381
  • PA177371.jpg
    PA177371.jpg
    38.6 KB · Views: 378
Re: Øst grønland

Nydelig - alltid fint å kikke ut på Grønland når det er klarvær. Kommer det en liten oppsummering av FI og hvordan de var på den strekningen?

Da kan jeg jo legge på et par fra meg også da... fra da jeg passerte over i september. Bildene er tatt fra PH-BFU på vei til LA!

PassingGreenland__IMG_0425DER.jpg

PassingGreenland__IMG_0428DER.jpg

Fine bilder, har vurdert Icelandair til SEA, men fikk inntrykk av at Eco på FI er buy on board på alt, hvordan likte du service ombord amo56?

Back