Takk til MountainDew for linken!
Tydelig at de har fløyet Osprey'en langt over evne og avvek høyde fra opprinnelig plan. Rask nedstigning inn i dalen som førte til høy fart, heftige svinger for å følge krevende topografi hastighet opp til 259 kts. Helt mot slutten hadde de først en venstresving på 68° bank angle, grensen for Osprey er 60°. Flyet mistet fort hastighet og høyde med stor bank angle, det ble startet en høyresving for å unngå terreng, som på det laveste var 27 ft over terreng. Høyresvingen ble enda heftigere; 89°. I løpet av denne manøveren ga de full reverse trust i to til tre sekunder før de ga full forover. I svingen på nærmere 90° forsvant alt; maskinen hadde en ROD på ca 4000 ft/min da den traff bakken.
Tydelig at de har fløyet Osprey'en langt over evne og avvek høyde fra opprinnelig plan. Rask nedstigning inn i dalen som førte til høy fart, heftige svinger for å følge krevende topografi hastighet opp til 259 kts. Helt mot slutten hadde de først en venstresving på 68° bank angle, grensen for Osprey er 60°. Flyet mistet fort hastighet og høyde med stor bank angle, det ble startet en høyresving for å unngå terreng, som på det laveste var 27 ft over terreng. Høyresvingen ble enda heftigere; 89°. I løpet av denne manøveren ga de full reverse trust i to til tre sekunder før de ga full forover. I svingen på nærmere 90° forsvant alt; maskinen hadde en ROD på ca 4000 ft/min da den traff bakken.