Men det er en bra lounge, kanskje den beste jeg har vært i. Hva slår vel godt norsk grovbrød med ost og skinke, appelsinjuice og kaffe kl 6 om morgenen? Det finner man ikke alle steder
Joda, det er bare å forflytte seg 30 meter over til SAS Scandinavian Lounge og du har et rikt utvalg brødsorter til frokost![]()
Nå som Emirates kommer med first fra OSL, er det lov å håpe på en liten oppgraderingen av OSL Loungen?
Den F-kabinen varer vel bare til de finner et mer egnet fly med C og Y som de kan bruke, OSL er ikke kjent for å være det store first markedet. Men det er jo ikke utenkelig likevel om det kommer egen Emirates lounge på sikt, det er ingen flyselskap jeg kjenner som satser så mye på egen lounge på utestasjoner som Emirates, og loungene er riktig så bra så de ville umiddelbart overgå alt annet på OSL.
Kanskje de kliner til meg litt ekstra servering og god-saker (eget hjørne muligens) på OSL lounge i starten. Litt gul enke hadde jo ikke skadet.
Nå som Emirates kommer med first fra OSL, er det lov å håpe på en liten oppgraderingen av OSL Loungen?
Det tviler jeg på. Den ble jo ikke oppgradert når QR kom så... Syns nesten den har blitt nedgradert. De bruker OSL WIFI istedet for sitt eget. Det gjorde de ikke før.
Drives ikke alle loungene av samme selskap, eller er det to forskjellige?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.