Oslo-Tallinn-Tbilisi-Tallinn-Oslo

Fin lesning! Artig at du tok turen via min hjemby, fikk dessverre kanselert en flyvning med OV for en liten stund siden mellom TLL og TAY, noe som resulterte at vi tok bussen istedet. Hadde tenkt på å ta turen til Tblisi neste sommer med OV, men det ser ut til at de kutter ruten. :(

Hyggelig av deg å dele denne rapporten! :) Opplevde også at flyet mitt fra TRD - TLL ble kanselert, resulterte med at jeg måtte re-booke reisa 3 dager før, noe som var helt greit, ettersom jeg fikk et lengre opphold i Tallinn. Flyet fra TLL - TAY ble også kanselert, så resultatet på det ble en 3 timers lang busstur istedet. Har etter dette ingen god erfaring med Estonian Air, når to av mine reiser blir kanselert!

Super rapport som virkelig fanget interessen min! Ser ut som Georgia har mye fin natur å by på.

Denne rapporten er imponerende, og for en destinasjon! Ser ut til at du har fått mye ut av både tid og penger.

Takk for strålende rapport!

Fantastisk rapport! Var selv i Tbilisi, Signaghi og David Gareja klosteret i fjor. Men jeg var dessverre bare der i 5 dager på besøk hos noen venner som jobbet som engelsklærere der i ett år.

Denne rapporten får meg virkelig til å ønske at jeg kunne dra tilbake en gang snart.

Veldig interessant med en rapport fra et så spesielt reisemål som Georgia! Dessuten interessant med rapport fra interkont med Estonian :) Har lekt litt med tanken om en tur til Baku, og kan definitivt si at en tur til Kaukasus frister desto mer nå :up:

Kjempebra TR :-)

Så spennende å reise til land som var del av Sovjet en gang i tiden. Interessant at Estonian har rute til Tbilisi, har aldri sett Tallinn-Tbilisi som et naturlig city-pair. Og kult at de bruker CRJ900 dit, viser at CR9 er et like godt alternativ som f.eks en B737 på så lange turer.

Har Estonian noe seteblokking a la DY til DXB på ruta til Tbilisi? Høres jo ganske langt ut med en CRJ. Har E-jets nok range til å overta når CRJ fases ut hos OV?

Back