Oslo - Orlando 25.02.2012 - 11.03.2012

Enig med espsko, har vært ut og inn på EWR med CO en del ganger hvert år de siste årene, og det går som en drøm. Kun et par tilfeller litt ventetid i immigration. Regel , løp foran alle de andre i 752'en.

Meget hyggelige folk i immigration der. Dumper stadig vekk borti min "egen officer" som kjenner oss igjen og alt går unna i en fei...:lol:

Jeg tror LH har AVOD til MCO.

Men det de helt sikkert har er en servicekvalitet som overgår CO i de fleste ledd.

Jeg tror LH har AVOD til MCO.

Men det de helt sikkert har er en servicekvalitet som overgår CO i de fleste ledd.

Ser de har to versjoner av 747-400 hvorav den ene har AVOD/"personal tv", så da har du sikkert rett. Mente å huske at de kun hadde overhead-skjerm sist jeg vurderte LH til MCO.

Jeg har for øvrig hørt fra fler at de er misfornøyde med COs onboard-produkt, spesielt har servicenivå samt det faktum at de flyr narrowbodies blitt kritisert - sistnevnte spesielt fordi man da sliter med å bevege seg i midtgangen under mat/drikkeservering. Det er selvfølgelig også noe som er verdt å ta med seg - men jeg synes servicenivået er helt OK, og reiser meg sjelden så jeg har ingen problemer med narrowbody og kun én midtgang.

Grunnen til at jeg flyr CO, er som nevnt fordi de flyr direkte EWR-OSL, og deretter av gammel vane (fordi jeg kjenner produktet såpass godt, vet hva jeg får ombord og hva jeg bør ta med meg osv) og fordi jeg har status. Riktignok kun sølv, men business-innsjekk er verdt litt for meg - spesielt fordi jeg flyr såpass mye ut fra MCO, der køen kan være lang (ferie-destinasjon med mye uerfarne reisende, mye barn og MYE bagasje) og dessuten er priority-security på EWR greit å ha.

Jeg hadde LH MCO-FRA i mai, men da hadde de A346 på ruta. Ser at det er kun 747 nå? Mulig det endrer seg igjen.

Kjempekult å få så mange responser i tråden her.... det ble booket og betalt idag. Havnet hos våre venner på Island. Icelandair OSL-KEF-SFB på Saga Class. Blir vel en grei tur... Får håpe vi ikke går på en smell:)

Back