Vi fikk også skopose, eller, den ligger i setet/lommen når du setter deg. Sikker på at du ikke overså den?
Et par kommentarer til matserveringen. Forretten syns jeg ikke så helt på høyde ut, og på andre servering fikk dere bare et smørbrød direkte på brettet? Har jo pleid å være en trolley som kommer rundt med forskjellige smørbrød man kan velge fra.
SAS skal visst tilby rosévin på business i sommer, var den med i vinmenyen?
Fligthdekk, du må passe språket ditt. Du tok ikke tre feriedager, du har reist tidlig over for å kunne opplagt og godt forberedt til møtene dine for å redde verden! (Må vel være det en gjør i FN?) Arbeidgivere bør sette pris på en slik holdning.
Er det tryggere å velge B-setet på bakerste rad fremfor et av midtgangsetene i senter (blir vel C og E) for å unngå selskap?
En topp TR fra deg FlightDeck, som vanlig! Ekstra artig var det at du var med på min fars siste tur som Purser i SAS og lagde en TR om turen. Skal vise han rapporten din.
Da har min far fått lest rapporten din, og syntes det var interessant å lese hvordan en passasjer oppfattet servicen! Han var også glad for at du trivdes så godt ombord SAS til og fra NY og at jobben de gjorde for dere ble verdsatt! Kanskje han begynner å lese litt TR på forumet nå som han har tid til det
(Han kom forresten ikke på hva den kjente fotografen het da...)
Så morsomt at det var faren din! Jeg håper han hadde en fin avslutning på en lang karriere i SAS. Må ha vært en veldig spesiell dag og følelse for han. Synes dog han valgte riktig rute å avslutte på!
Takker for fin fin rapport. Var i New York uka før du reiste. Blir aldri lei av den byen. Jeg fløy med Air France A380 bort denne gangen og KLM B772 hjem. Har aldri fløyet SAS til Ne York. Kun Pan Am, KLM og Air France. Må prøve å få til en tur med SAS også, selv om jeg kun har råd til economy
Da den unge danske flyvertinnen serverte champagne, sa hun: ”Det der synes jeg ble litt knapt i glassene”. Så gikk hun på egenhånd rundt med champagneflasken og fylte på. ”Sånn lærer du å gjøre det hos meg”, sa hun.
Høres ut som en nokså uskyldig bemerkning. Man skal være rimelig hårsår hvis man klager inn en sånn kommentar.Fin måte å drite ut sine ansatte på, hadde jeg vært dansken hadde jeg klagd henne inn til nærmeste leder.
Fin måte å drite ut sine ansatte på, hadde jeg vært dansken hadde jeg klagd henne inn til nærmeste leder.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.