Oslo-Mandal - forslag på rute?
Hei forumister,
Trenger å være i Mandal senest kl 10 førstkommende fredag. Har ikke bil og er nå på jakt etter beste måte å komme seg ned til Sørlandet på fra Oslo.
Alle transportmidler er aktuelle (fly, tog, leiebil, buss osv).
Trenger litt hjelp til forslag på hvordan man billigst (og enklest) løser følgende floke:
- Avreise fra Oslo tidligst torsdag etter kl 16.
- Må uansett være i Mandal senest kl 10 på fredag.
- Retur fra Mandal enten fredag kveld (etter kl 18) eller lørdag morgen.
- Evnt overnatting i Mandal fra fredag til lørdag får jeg kostnadsfritt.
Siden dette er et flyforum, så har jeg allerede sjekket muligheter for OSL-KRS med SK og/eller DY. "Kneika" er hvordan man kommer seg fra Kjevik til Mandal på en billig men ikke for komplisert måte. Ser at den såkalte flybussen fra Kjevik og inn til Kr.sand sentrum har avgang bare 10 minutter etter ankomsttid til DY og SK :drunk:
Noen som kan foreslå en rute som ikke koster skjorta og som samtidig ikke er for langtekkelig?
Hei forumister,
Trenger å være i Mandal senest kl 10 førstkommende fredag. Har ikke bil og er nå på jakt etter beste måte å komme seg ned til Sørlandet på fra Oslo.
Alle transportmidler er aktuelle (fly, tog, leiebil, buss osv).
Trenger litt hjelp til forslag på hvordan man billigst (og enklest) løser følgende floke:
- Avreise fra Oslo tidligst torsdag etter kl 16.
- Må uansett være i Mandal senest kl 10 på fredag.
- Retur fra Mandal enten fredag kveld (etter kl 18) eller lørdag morgen.
- Evnt overnatting i Mandal fra fredag til lørdag får jeg kostnadsfritt.
Siden dette er et flyforum, så har jeg allerede sjekket muligheter for OSL-KRS med SK og/eller DY. "Kneika" er hvordan man kommer seg fra Kjevik til Mandal på en billig men ikke for komplisert måte. Ser at den såkalte flybussen fra Kjevik og inn til Kr.sand sentrum har avgang bare 10 minutter etter ankomsttid til DY og SK :drunk:
Noen som kan foreslå en rute som ikke koster skjorta og som samtidig ikke er for langtekkelig?