Jeg har fløyet British Airways på nevnt strekk og det funka helt greit for min del. Det var jæ*lig trangt i 747'ern, vel det meste er trangt når du er 1.93 lang og nesten like brei,og har to stk av nesten samme kaliber ved siden av deg. Noenganger skulle jeg ønske jeg ikke var så lang (i beina that is)
Service var upåklagelig, Crew'et viste ikke helt hva godt de skulle gjøre for deg og var veldig grei å ha med å gjøre. IFE var helt ok,men det var ikke akkurat det store film utvalget på turist-klasse. 3 filmer å velge i. (Charles Angels II,Terminator III og Pirats of the caribian, var det begge veier)
Jeg har hørt mye positivt om både KLM, Virgin Atlantic, United og Air France. På Lufthansa er det noe variabelt med tilbakemeldinger,men servicen virker grei, skjønt flya er vist trangere en B A sine.
Fra Oslo vil du få gjennomgående billetter med: British Airways/American Airlines,SAS/United,SAS/Lufthansa,Continental,KLM og Air France. Man kan vel også få med Aeroflot,men jeg for min del tror jeg står over akkurat det (er så lang omvei)
Lykke til , fra en som driver å undersøker det samme for en tur over nå til høsten