Oslo-Lahore

united87

ScanFlyer Blue
Hei folkens. Jeg skal reise til Lahore,Pakistan på nyåret. Tror jeg reiser slutten av jan. og kommer hjem igjen slutten av feb. Jeg har ikke lyst til å reise med PIA, selvom om PIA har en direkte rute mellom oslo og lahore. Jeg så litt på sas til dubai og videre med eventuelt pia eller noen andre selskaper til lahore. Noen her som har noen andre spennende ideer? reisen må koste under 9000 kr. Jeg ser at med Emirates koster det drøye 8500. OSL-LHR, LHR-DBX, DBX-LHR. Denne ruten frister veldig siden det er A380 som er flytypen på DBX-LHR på tilbakeveien. Noen forslag:)? kom igjen folkens:)

Last edited:
Dersom pris er utslagsgivende, kan man få reisen ned i ca. Kr: 7,000.-
med routing: Oslo-Helsinki (Finnair), Helsinki-New Delhi, India (Finnair: MD-11),
New Delhi-Amritsar (Kingfisher: ATR42/72).

På "andreplass" prismessig og totalpris på Kr: 7,200, med
følgende routing: Oslo-Frankfurt (SAS), Frankfurt-Abu Dhabi (Etihad: A332),
Abu Dhabi-Lahore (Etihad: A320).

den andre routingen er bedre, fordi da lander jg i lahore, dt er dit jg skl. den første med amritsar er ik så gunstig. amritsar ligger jo i india. noen som har noen erfaringer med ethiad?

Reis med finnair til Delhi, tilbring et par dager der også videre med spicejet! Det kan bli en rimelig rute, også er jo Delhi en by man ALDRI glemmer=) God tur:)

Har flydd Etihad fra BRU til AUH og AUH til BKK, dette var i 2007, og det er det beste jeg har flydd med hittil. Kan varmt anbefales :-)

Reis med finnair til Delhi, tilbring et par dager der også videre med spicejet! Det kan bli en rimelig rute, også er jo Delhi en by man ALDRI glemmer=) God tur:)

Finnair?? Pøh! Fly SAS OSL-CPH-DEL!!!

den andre routingen er bedre, fordi da lander jg i lahore, dt er dit jg skl. den første med amritsar er ik så gunstig. amritsar ligger jo i india. noen som har noen erfaringer med ethiad?

Tror tastaturet ditt mangler noen bokstaver..... :lol: ;)

Back