Oslo-København-Warszawa-Wroclaw-Frankfurt-Oslo

Re: Oslo-København-Warszawa-Wroclaw-Frankfurt-Oslo

Takker for en fremragende rapport :) Godt språk og gode reiseskildringer FlightDeck !! Synes det høres merkelig ut at Lufthansa ikke har avtale med EuroLot - de flyr vel en del codeshare for LH blant annet mellom FRA og WRO ?
Maten på Eco Extra må det gjøres noe med snarest..

Maten har ikke endret seg all verden på Eco Extra intraskand. på flere år, bortsett fra muligens til det verre, så det er vel ingenting som tyder på at det skjer all verden med det første...

Ellers, ny glimrende rapport FlightDeck. Dette gjør du veldig bra. Ble litt overrasket over at du ble tiltalt ved navn og tilbudt aviser i setet på økonomi. Det har jeg aldri verken hørt om aller opplevd før, men er sikkert forskjell på CC.

Glimrende rapport. I min verden fikk du god service i SAS-loungen, men dårlig at det ikke kunne bookes om slik du ønsket. Det kan imidlertid ikke loungepersonalet noe for.

Glimrende rapport, alltid en fornøyelse å lese dine rapporter :)

Takk for en flott rapport og gode vurderinger. Man skal jammen meg kjenne til systemene for at ting skal gå i orden. Litt synd, for flesteparten sitter ikke inne med ideen om å søke opp som det du (og mange andre her) ville gjort i slike situasjoner. Uansett endte det godt, og jeg ser frem til en tilsvarende tur i løpet av året. Riktignok uten forsinkelser.

Overraskende historie med vertinnen som vegret a booke om til direkt FRA-WRO reise...

Alle scheduled trafikk i LOT-Gruppen har LO-koden i handel, og ikke K2. EuroLOT flyr kun charter inom eget virksomhet, ellers flyr de for LOT, og det er LOT som har kontrakt med code-share partnerer og ikke EuroLOT (ATR flyr delvis ruter WAW-TXL/VNO/RIX/BTS, KRK-VIE, POZ/WRO-FRA/MUC og innlandstrafikk).

By the way, samme vertinne hadde ingen problem a sette deg pa flight LO 3855 som opereres av EuroLOT pa samme mat som flight LO 366 FRA-WRO?

Konstig...

Overraskende historie med vertinnen som vegret a booke om til direkt FRA-WRO reise...

Alle scheduled trafikk i LOT-Gruppen har LO-koden i handel, og ikke K2. EuroLOT flyr kun charter inom eget virksomhet, ellers flyr de for LOT, og det er LOT som har kontrakt med code-share partnerer og ikke EuroLOT (ATR flyr delvis ruter WAW-TXL/VNO/RIX/BTS, KRK-VIE, POZ/WRO-FRA/MUC og innlandstrafikk).

By the way, samme vertinne hadde ingen problem a sette deg pa flight LO 3855 som opereres av EuroLOT pa samme mat som flight LO 366 FRA-WRO?

Konstig...

Vertinnen ville i utgangspunktet booke meg FRA-WRO med Lufthansa, men denne var fullbooket. LO366 FRA-WRO går kl. 20.05 og det ville ikke hjulpet meg noe å bli satt på denne flyvningen. Ellers er jeg enig i beskrivelsene dine - helt merkelig at Lufthansa ikke booker om til LOT-flyvninger selv om de opereres av Eurolot, akkurat som SAS ikke skulle booket om til SAS-flyvninger som opereres med innleide maskiner fra Cimber. Jeg har sendt en klage til Lufthansa, men jeg har ikke fått noe svar.

Back