Oslo-Gran Canaria eller Oslo-Houston i julen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Riktig!!! Og bløir det en togtur kan jeg sikkert legge inn et nytt flyselskap eller to...:D

Om du bestemmer deg for Houston, kan jeg anbefale Four Seasons som har kanon rater i jul/nyttårshelga. Bodde der et par netter i romjula for et par år siden. Du får skikkelig mye for penga.

Ellers vil jeg vel egentlig påstå at både Houston og Memphis er merkelige steder å feire noe som helst. Flatt, kjedelig, langt fra stranden eller skibakken. Da vi var i Houston, var vi på basketkamp, stadion ligger meter fra hotellet. Ellers besøkte vi Houston Zoo og Galveston. Bortsett fra Nasa, fant jeg ikke mye annet interessant å besøke...

Og restaurantene i Houston er ikke billigere enn de fleste steder i USA

I romjula blir det Whistlers Mountain på undertegnede

Snart må vi i allefall bestemme oss... Seattle, Houston, Banff, Key West, Valdres eller Riis...håper på noen av de 4 første alternativene...

Til Valdres og den himmelske freds plass med strikkejakkefly :exclamati :colgate:

Kan være et alternativ for meg - så kan jeg jo bli hentet på flyplassen av Alfa`n som tar oss helt frem til julefreden!!!

Svigerinnen din mumlet mye om Hana (Maui) i det hun dro paa jobb i dag tidlig....en email i fra Hana Hotel har satt spor i den lille Italienerinnen......og ja HK kan kjoere tog paa Maui!

Back