Takk for en flott rapport. Veldig hyggelig at du tar bilde av flymaten til meg Så ut som et anstendig måltid på en såpass kort tur.
Jeg er veldig glad i F70 og F100 og pleier alltid å booke et sete rett i forkant av motorene. Artig å høre på det variable turtallet, noe som en ikke hører på andre fly
Korreksjon; toget bruker bare 16 minutter på turen, så det går rimelig raskt. Beklageligvis bare avganger hver halvtime dog, så kanskje dere måtte sitte og vente litt før toget gikk.
Flott at du likte Wien og servicen ombord hos oss. Enn sålenge er det Tyrolean (Austrian Arrows) du fløy med og derfor var flyvertinnene unge og søte og servicen så bra
På CRJ er det samme som på Fokker hva gjelder synkronisering av motorene. De kan enten synkronisere N1 eller N2 såvidt jeg husker og den andre vil alltid ligge i utakt. Så de velger gjerne lang frekvens istedet for kort når de synkroniserer. At AC går på turtallet er tidvis slitsomt, særlig på approach. Litt det samme på Dashen og.
Stusset selv over dette med AC første gang jeg var med en Fokker 100...og så vugget den jamt fra styrbord-babord-styrbord hele veien ned til AMS, men ikke nok til at jeg sovnet...
Flott med forklaring CFM!
Du er pilot i Tyrolean hvis jeg husker rett?
Skal i såfall skrike ut neste gang (når det er "litt" mer planlagt) og jeg drar nedover!
Hehe, må si at jeg så samme dassen i FRA da "gutta var på tur og kona var på slep"...
Jeg har jo bilder fra den turen, men hvordan er det å laste opp DVD-video på forum?
Noen her som var på Manowar i Frankfurt vårpart 2007?