Madman ScanFlyer Gold 16 Jun 2008 #1 OSL søndag 15. juni Ja så ble det en liten tur på vollen igjen. Var ikke noe utenom det vanlige i dag, men slenger da ut noen bilder alikevel. Crop'et så det holder, men var litt artig alikevel.. Hjulet har så vidt tatt bakken. Det var det for denne gang.
OSL søndag 15. juni Ja så ble det en liten tur på vollen igjen. Var ikke noe utenom det vanlige i dag, men slenger da ut noen bilder alikevel. Crop'et så det holder, men var litt artig alikevel.. Hjulet har så vidt tatt bakken. Det var det for denne gang.
T Terje ScanFlyer Blue 16 Jun 2008 #2 Re: OSL søndag 15. juni Pene spottebilder det der, morsom crop!
Blackhawk ScanFlyer Gold 16 Jun 2008 #3 Re: OSL søndag 15. juni Veldig bra! Nydelige bilder, og detaljene kommer svært godt frem på mange bilder!!
Re: OSL søndag 15. juni Veldig bra! Nydelige bilder, og detaljene kommer svært godt frem på mange bilder!!
LN-MOW Flyklapper Medlem 16 Jun 2008 #5 Re: OSL søndag 15. juni Kjoer ivei! Vi her borte faar aldri nok bilder fra OSL.
T Thomas ScanFlyer Rusty 16 Jun 2008 #6 Re: OSL søndag 15. juni Oj Oj, den siste Sterlingen der var vakker! Flott panning! Hmm, er det sol på Gardermoen?
Re: OSL søndag 15. juni Oj Oj, den siste Sterlingen der var vakker! Flott panning! Hmm, er det sol på Gardermoen?
Tændis ScanFlyer Blue 16 Jun 2008 #7 Re: OSL søndag 15. juni Herlig! Var det deg jeg fikk prøve kameraet av?
petru26 evig optimist 16 Jun 2008 #9 Re: OSL søndag 15. juni Blei veldig bra bilder dette som vanlig Kommer vel noen fra meg og etterhvert..
Re: OSL søndag 15. juni Blei veldig bra bilder dette som vanlig Kommer vel noen fra meg og etterhvert..
Madman ScanFlyer Gold 16 Jun 2008 #10 Re: OSL søndag 15. juni Takk alle sammen. Tændis said: Var det deg jeg fikk prøve kameraet av? Click to expand... Nei det var nok petru26 som stod sammen med meg.
Re: OSL søndag 15. juni Takk alle sammen. Tændis said: Var det deg jeg fikk prøve kameraet av? Click to expand... Nei det var nok petru26 som stod sammen med meg.
Tændis ScanFlyer Blue 16 Jun 2008 #11 Re: OSL søndag 15. juni Aha Da får jeg takke for prøving av kameraet til petru26 da!