OSL siste uke

JanSev

ScanFlyer Silver
Litt fra etpar turer langs vollen og noen fra terminalen siste uke

Jan

IMG_4604_resize.jpg

OSLsisteuke1_14.jpg

OSLsisteuke1_10.jpg

OSLsisteuke1_06.jpg

OSLsisteuke1_04.jpg

OSLsisteuke1_03.jpg

OSLsisteuke1_02.jpg

OSLsisteuke1_01.jpg

OSLsisteuke1_05.jpg

OSLsisteuke1_07.jpg

OSLsisteuke1_08.jpg

OSLsisteuke1_09.jpg

OSLsisteuke1_11.jpg

OSLsisteuke1_12.jpg

OSLsisteuke1_13.jpg

OSLsisteuke1_15.jpg

OSLsisteuke1_17.jpg

OSLsisteuke1_18.jpg

OSLsisteuke1_19.jpg

Litt rare utsnitt på noen av bildene, prøv å få flyet mer sentrert i bildet. Noen var også litt uskarpe (US Airways ved gate f.eks.) , men ellers var dette flotte bilder!

Herlige bilder! Skarpt og variert! :) Er både Frigg og Frøya i aktivitet om dagen? Fikk en av dem over hustaket her mellom åsene i Hurdal i går. Var vel på 400-500 fot over bakken da den passerte. I hvertfall under åstoppene har jeg sett fra skisenteret.

Det tredje bildet av Lufthansa og noen norske fly i bakgrunnen sammen med ENGM Tårn... kjempestilig! Har aldri sett et bilde på den måten før hvor flyet som tar av bare er en del av bildet men likevel opptar så stor plass. Det er det nærmeste jeg klarer å beskrive det...

Ny flytrapp? Siden flere har kommentert de fine flybildene, har jeg et spørsmål om den nye "flytrappa" merket #52 som sees på bildet av SAS 737'en. Ser splitter ny ut, er det en "heavy duty" US Ford? F-550 kanskje? Info om motorisering etc. mottas med takk:)

Hører kanskje ikke helt hjemme i forumet her, men er interessert i saker og ting med hjul også...

Back