LTH ScanFlyer Gold Medlem 30 Aug 2009 #7 svgspotter said: Drit fine bilder! LN-KKP Hadde hvit nesetipp!? Click to expand... Lånt fra SAS????
S seilfly Infrequent traveller ;-) 30 Aug 2009 #10 Ser hva jeg kunne fått av bilder da jeg spurte sikkerhetsoff'en på Gardermoen flystasjon om å ta bilder på området av fly... NJET!
Ser hva jeg kunne fått av bilder da jeg spurte sikkerhetsoff'en på Gardermoen flystasjon om å ta bilder på området av fly... NJET!
BSSW Browncoat 30 Aug 2009 #12 LTH said: Lånt fra SAS???? Click to expand... Neppe, feil "hvit" farge Bra bilder
LTH ScanFlyer Gold Medlem 31 Aug 2009 #13 BSSW said: Neppe, feil "hvit" farge Bra bilder Click to expand... Er du sikker på det? Jeg synes nesen ser litt gråaktig ut sammenlignet med skroget som er/skal være hvitt...
BSSW said: Neppe, feil "hvit" farge Bra bilder Click to expand... Er du sikker på det? Jeg synes nesen ser litt gråaktig ut sammenlignet med skroget som er/skal være hvitt...
R Rob Mulder ScanFlyer Blue Medlem 31 Aug 2009 #14 Hei Du tok ikke noen bilde av KLM's B737-800 "Korhoen" som landet på søndag ved 16.30-tiden? det var nemlig min 100. flygning mellom Amsterdam og Oslo.
Hei Du tok ikke noen bilde av KLM's B737-800 "Korhoen" som landet på søndag ved 16.30-tiden? det var nemlig min 100. flygning mellom Amsterdam og Oslo.