OSL på lørdag

Even92LN

ScanFlyer Gold
OSL på lørdag

En helt vanlig lørdag i dag. Vanskelig motlys, men fikk da til noe kanskje... :)

IMG_3319.jpg

IMG_3370.jpg

IMG_3399.jpg

En hvit BBJ som stod på military. LN-OCP var også en liten tur innom MIL i dag, før den fløy direkte til Torp..
IMG_3501.jpg

IMG_3540.jpg

IMG_3558.jpg

IMG_3575.jpg

IMG_3610.jpg

IMG_3638.jpg

IMG_3664.jpg

IMG_3674.jpg

IMG_3712.jpg

IMG_3719.jpg

En høytpasserende
IMG_3726.jpg

IMG_3756.jpg

Kommentarer mottas med takk!

Re: OSL på lørdag

Flotte bilder!!

LN-RPX var skikkelig skitten under buken!!

Yngve

Tror jeg aldri kommer til å bli lei av å se 757 i Islandsk drakt. Takk! :)

Meget flotte bilder. Er det noen som vet hva Boeing'en til US Air Force gjør her, siden den kom til Bergen på lørdag. Det var en hel delegasjon i svarte uniformer som ble transportert ut "bakveien" i minibuss.

Mange svartkledde menn på OSL også som du ser, og minibussen kom etterhvert kjørende ut til flyet med noen folk.

Om jeg hørte og husker rikitig, det var i hvertfall en veldig amerikansk stemme, så fikk den clearence til enten Sola eller Flesland. Callsignet hadde jeg aldri hørt før. Men den kom seg aldri i lufta, så de lagde en delay melding. Hva som skjedde etterpå vet jeg ikke. De var i hvertfall ikke i lufta da jeg dro hjemover.

Edit: når du skriver lørdag, mener du den 10. april? :P

Ja, riktig, for nå er jo klokken 00:35, søndags morgen. Joda flyet landet på Flesland lørdag ettermiddag ca. 16:20

Flotte bilder... Liker bedre og bedre det nye designet til Norwegian. Samtidig skulle jeg ønske med ett oppdatert design på Lufthansa.

Veldig flotte bilder! Når det er motlys er det veldig fort gjort å få bilder som har noen deler veldig lyst og andre veldig mørkt, men dette synes jeg du løste mesterlig :)

Flotte bilder! Jeg var selv i sørenden av østre bane i går, og tok over 2000 bilder. Har litt å jobbe med før jeg får lagt ut noe her....

Back