• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL-MIA nonstop

Ut fra star tour sine sider så er første avgang 24. oktober.

Oslo Lufthavn
24-10-2008 07:40
Ankomst Fort Lauderdale
24-10-2008 12:00
Flynummer BLX811

Ikke gale flypriser heller! 4998,- fra 5.-12. desember. Til sammenligning er den billigste ikke-direkte reisen alternativet med Continental og koster 6200,-.

Tja. Orbitz.com skal $847 med KL/AF via AMS og DTW, og CDG på hjemturen. Er faktisk billigere det.

Tja. Orbitz.com skal $847 med KL/AF via AMS og DTW, og CDG på hjemturen. Er faktisk billigere det.

OK, da så. Men er jo ikke en gæren pris uansett. Betaler gjerne 1000,-NOK eksta for å fly direkte med gunstige flytider!

Last edited:
Glem ikke at charter har 20 kg. bagasje inkl. 5 kg. håndbagasje. Hvis kofferten veier 7 kg. så har du 8 kg. til klær etc. Deretter løper kg-taksameteret raskt !:cry::cry:

Rutefly har 2x23 kg pluss minst 10 kg. håndbagsje. Det er myyye å kjøpe i USA..I tillegg bonuspoeng på valgt program... Og mye bedre plass. 767-300 til TUI har 8 i bredden med skuldergnissing.( Normalt 7 på 767 .. )

Ser ut som de har Premium helt foran med 2+3+2, dvs.tilsvarer vanlig turistklasse hos de andre.

Har jo vært mye argumenter for og mot den flighten her tidligere. Som rent transportmetode for en billig penge så er det jo et greit alternativ, men ikke mer enn det. Feriemessig i USA foretrekker jeg mulighet for å fly hjem fra en annen flyplass enn der jeg fløy inn når jeg er i FL for rekker man å få med seg litt mer eks. inn MCO hjem MIA.

Back