SE-DYD ScanFlyer Gold 25 Aug 2008 #1 OSL Lørdag 23. Aug En tur i høstsolen på OSL. noen bilder! Takk for titten!
Cloudy ScanFlyer Blue 25 Aug 2008 #2 Re: OSL Lørdag 23. Aug Flotte bilder gitt....ser ut som det var en fin og sommerlig dag også
A afb ScanFlyer Blue 25 Aug 2008 #3 Re: OSL Lørdag 23. Aug Kjempeflotte bilder! Fin stemning i bildene
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 25 Aug 2008 #4 Re: OSL Lørdag 23. Aug Cloudy said: Flotte bilder gitt....ser ut som det var en fin og sommerlig dag også Click to expand... Som du vet, så er noen av oss ute i det fine været vettu og knipser bilder Cloudy. Mens andre sitter inne å drikker med gutta.:lol: Fin serie Dag. Airbus 330.
Re: OSL Lørdag 23. Aug Cloudy said: Flotte bilder gitt....ser ut som det var en fin og sommerlig dag også Click to expand... Som du vet, så er noen av oss ute i det fine været vettu og knipser bilder Cloudy. Mens andre sitter inne å drikker med gutta.:lol: Fin serie Dag. Airbus 330.
Cloudy ScanFlyer Blue 25 Aug 2008 #5 Re: OSL Lørdag 23. Aug Bah.....den satt der den skulle Jeg hadde jo ikke noe lyst til å være med heller. Og please ikke reply med noe angående prioriteringer osv... Next time
Re: OSL Lørdag 23. Aug Bah.....den satt der den skulle Jeg hadde jo ikke noe lyst til å være med heller. Og please ikke reply med noe angående prioriteringer osv... Next time
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 25 Aug 2008 #6 Re: OSL Lørdag 23. Aug Cloudy said: Bah.....den satt der den skulle Jeg hadde jo ikke noe lyst til å være med heller. Og please ikke reply med noe angående prioriteringer osv... Next time Click to expand... Ehhhhhh :lol
Re: OSL Lørdag 23. Aug Cloudy said: Bah.....den satt der den skulle Jeg hadde jo ikke noe lyst til å være med heller. Og please ikke reply med noe angående prioriteringer osv... Next time Click to expand... Ehhhhhh :lol
SE-DYD ScanFlyer Gold 26 Aug 2008 #7 Re: OSL Lørdag 23. Aug Takk for kommentarer- rakk ikke få ut fler i natt- så det kommer noen til her! Smågrisen kan også være en skjønnhet!!! Avslutter med en sjelden gjest- tatt fra vollen- ble kanskje litt langt unna!
Re: OSL Lørdag 23. Aug Takk for kommentarer- rakk ikke få ut fler i natt- så det kommer noen til her! Smågrisen kan også være en skjønnhet!!! Avslutter med en sjelden gjest- tatt fra vollen- ble kanskje litt langt unna!
EB ScanFlyer Inventory Medlem 26 Aug 2008 #8 Re: OSL Lørdag 23. Aug TAP har en av de fineste design i europeisk luftfart...