Osl-Jnb august 10

Furahini

ScanFlyer Blue
Hei.
Jeg og min familie (samboer og barn på 1 år på utreisedato) skal til Johannesburg fra den 4 til 18 august i år og ønsker å fly mest mulig komfortabelt. Har flydd strekningen mange ganger før, kun en gang i C med KLM. Ønsker såklart dette billigst mulig, og det billigste jeg har funnet er Egypt Air for 22400 tur/retur frankfurt-johannesburg. Det jeg lurer på er om det er verdt å betale for en C-billett med MS? Har flydd dem en gang tidligere tur/retur JNB-CAI bakerst i flyet og det var helt ok. Standard økonomiflygning. Om det ikke er verdt det, er det noen som har noen andre tips om relativt "billige" c-billetter?

Mvh, Furahini

MS har ikke alkoholservering ombord iallfall. Fra London er det mulig å få C-klasse for over 10-12 tusen NOK, og da kan du ha codeshare med BMI A330 LHR-Cai.

Ja, leste rapporten, så jo ikke så altfor galt ut. Klarer meg fint uten alko på turen ned (skal i bryllup den 6, så blir nok alko da! :))
Mens jeg var i dette "alternative" hjørnet kom jeg på Afriqiyah også, leste noen omtaler på skytrax og tripadvisor.. Noen tanker om de?

Får komme meg hjem til sjefen og diskutere litt :)

Eh, det var jo et fantastisk tilbud!
Blir nok booking iløpet av kvelden dette!
Totalt FRA-JNB for oss tre blir det 21,764. Skulle vi reist Y fra Oslo hadde dette kommet på gode 16,000. Er jo ikke såå langt unna.
Herlig, og takk for hjelpen!

Back