OSL i dag

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
S

SK931

Guest
Ahhh...påsken er over, hektisk arbeidsdag fra 06.00 over og bare slappe av ved stripa i kveld var rene terapi mot stress og mye arbeide...men her er i hvertfall noen av de som kom forbi, ikke så ille til å være en onsdag dette?

Air Baltic kom ikke med winglets i dag...
april1.jpg

Kjent maskin...
april2.jpg

Flyr for Air Baltic var det vel...
april3.jpg

Blue1 gjør seg klare...
april4.jpg

Blue1 lander...hmmmm:)
april5.jpg

PIA med sin 777
april6.jpg

Pegasus..
april7.jpg

LOT med 737 er vel ikke hver dag det?
april8.jpg

Finnair E-190
april9.jpg

Ha en fin dag alle!

Kjempebra, nå ble det en god kveld!

AY med EMB 190 samt Blue1 MD90 og en vikar eller to ! Blink!!!
LOT 735 er jo som da de fløy på FBU

Og 777 sier vi aldri nei til

Fine bilde dette ja ! :clap
Dere har fint vær ivertfall......., jaja, det kommer vel bedre tider også her ! :rolleyes:

:clap

Flott!
Håper jeg selv for noen fine spotterstunder der ute på OSL ved Østlandsbesøk i løpet av sommeren.
Godt at det fremdeles er mulig å se MD-90. Den er smukk også kledd som Blue1!

:smile2 VC-10

Fine bilder,
Hvor sto du der oppe? Jeg får se om ikke jeg får tid en kveld i uka mens jeg er her inne på jobb utover våren å ta noen bilder også.

Originally posted by ENGM RAMP

Christian / LN-BRK:

Det er iallefall mer og mere sjeldent at jeg ser F-50'ene til BT her hos oss....

Goodie, for jeg skal fly BT til Riga neste uke :)

Takker for hyggelig kommentarer.

Alltid litt morro å få noen utenom de som er det daglig, men kan jo fort bli lenge mellom hvert fly når du først har fått de fleste i regn, sol, vinter og sommer...;)

Scanor; skulle ikke være så utbrent, men men, aldri si aldri skal sjekke kalibrering av skjermene igjen ettersom en solid datakrasj satte stopper for det meste langfredag...nå er vi heldigvis oppe igjen med både ny innmat og karosseri..:) og nye skjermer...

Fikk ikke med meg SN Brussel i nye farger, men det kommer vel tilbake den, og LN-BRJ kom innom hvit over hele kroppen....hva blir det neste SAS eller SAS Braathens? eller?

Ut å nyt solen !

H.

Originally posted by OJB

Kan du gi meg et tips hvor du sto og fotograferte SK917?

Selvsagt kan jeg det OJB, ingen hemmelighet det, jeg drister meg til å bruke et utdrag av Kurts flotte spotterkart på plane-spotter.com og håper det er tilgitt og har satt et rødt kryss!

Lykke til!

Pleier LOT å komme med B 737? Mange spennende bilder der synes jeg til å være en helt vanlig kveld. Meget god kvalitet på dem også. Kjempeflott!

LOT fløy fast med 735 på FBU, men det er lenge siden, jfr en kommentar lenger opp her.

Men nytt for min del å se AY med EMB-190, veksler de mellom 190 og 170, evt A320/319 på kveldsruta nå??

Det var bra bilder:up: Har aldri sett LO med 735 på OSL. Har bare sett sånne regional-jets. Tror det var Embraer.

Men er det helt nytt med EMB-190 ?
Har jeg sovet i timen, eller er det så nytt at ingen har rukket å fotografere den for Airpics på OSL enda? Kan ikke huske at det har vært omtalt her på forumet heller.

Back