OSL i dag

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
Fine bilder fra OSL.Jeg likte Blue1 MD90 best,men PIA's 777 er ikke så verst den heller!:smile2

http://avia.ak22.net/EN Flotte bilder, LN-BRK ta turen innom museet på flyplassen. Tar 15 minuter

Herlige bilder H O! Må ærlig innrømme at jeg ikke kan se noen tendenser til utbrenthet jeg men, kan hende skjermen min ljuger litt.. Forresten, tar jeg helt feil eller skyter du med bigma? Har en på hånda nå, trur jeg ratt er eier av den allerede i mårra..

Originally posted by litt-amatør

Pleier LOT å komme med B 737? Mange spennende bilder der synes jeg til å være en helt vanlig kveld. Meget god kvalitet på dem også. Kjempeflott!

Har sett LOT på OSL med flere flytyper. Stortsett kommer de med Emb-145,men har også sett dem med 737 tidligere. Mener å huske jeg har sett dem med 767 en gang eller to også ,men det er jeg ikke helt sikker på.

Petru26, vi er forresten blitt NESTEN naboer, har flytta til Jessheim :)

Veldig fine bilder. Jeg så ingen utbrente bilder. Punkt-refleksjoner så jeg, men jeg vet ikke om det kvalifiserer til utbrenthet. Det må en psykolog avgjøre. :D

Originally posted by Scanor

Originally posted by litt-amatør

Pleier LOT å komme med B 737? Mange spennende bilder der synes jeg til å være en helt vanlig kveld. Meget god kvalitet på dem også. Kjempeflott!

Har sett LOT på OSL med flere flytyper. Stortsett kommer de med Emb-145,men har også sett dem med 737 tidligere. Mener å huske jeg har sett dem med 767 en gang eller to også ,men det er jeg ikke helt sikker på.

Petru26, vi er forresten blitt NESTEN naboer, har flytta til Jessheim :)

Stemmer det Scanor dem har vært her med en 767 en gang i år og var her i høst også med en slik. :)

Jeg mener AYs første flygning med EMB 190 var i slutten av januar.

Fine bilder forøvrig :clap

Back