• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL i dag

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
S

SK931

Guest
To bilder fra i dag:)

Først Air Madrid.....forsinket er vel stikkord....de glemtye sloten til London og da var det for sent og de måtte vente en time ekstra, selv om de fikk dra etter 45 min men da var allerede passasjerene om bord.....og så var det engelsken da...ufff ikke bra...:naughty:

Replying to Topic 'OSL i dag'

og så en liten Hamburger som kom forbi og skulle til FRA ...Mil charter

Tar men noen til.....:up:

Coast lander...

ved flymuseet til forsvaret..:up:

En plass som ikke er utprøvd, skal prøves ASAP. Takk for tipset!

Flotte bilder Hans Olav, Så Air Madrid landet imorges, men dog uten kamera på jobb.:(

Airbus 330. :)

Jeg var der jeg også men på 01R.

Attachments

• Air Madrid (2).jpg
    Air Madrid (2).jpg
    181.7 KB · Views: 3

Flott bilde av flyet under landing:up:

He he nei her har jeg nok måtte stå utenfor..:):hi2

Originally posted by CK
Originally posted by SK917
ved flymuseet til forsvaret..:up:
innenfor eller utenfor gjerdet???
Du kan se gjerdet på de første bildene.

Det er et ok sted å stå, men jeg anbefaler folk å være høyere enn 1,80, det gjør det enklere å komme fotografere over gjerdet. Eller en stol eller gardintrapp, nei slikt bruker vi jo ikke...

Originally posted by Fellowship

Du kan se gjerdet på de første bildene.

Det er et ok sted å stå, men jeg anbefaler folk å være høyere enn 1,80, det gjør det enklere å komme fotografere over gjerdet. Eller en stol eller gardintrapp, nei slikt bruker vi jo ikke...

Å JODA OLE JOHAN....jeg har med liten gardintrapp i bilen nå og med den kommer jeg fint over gjerdet:) he he

:lol

Men er det ikke en benk på nordsiden av flysamlingen som er perkekt til å få utsyn over gjerdet? I hvert fall fant jeg den i fjor på en tasketur langs gjerdet.

Originally posted by LN-KGL

Men er det ikke en benk på nordsiden av flysamlingen som er perkekt til å få utsyn over gjerdet? I hvert fall fant jeg den i fjor på en tasketur langs gjerdet.

joda men den synger nok på siste vers.....blir nok ikke bedre at vi står på den...:cool2

Back