• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL I DAG

inger

ScanFlyer Gold
Rakk en liten tur til OSL i godværet i dag, og fikk tatt noen bilder også. Her er en liten dagsrapport :)

082.jpg

LN-NOP

257.jpg

PH-BCB

216.jpg

EC-JCL

152.jpg

A7-ACL

142.jpg

SU-BPV

144.jpg

SU-BPV

199.jpg

ES-ASA

281.jpg

ES-ASA

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :) Bremsebilder er kult ja, det sprutet skikkelig rundt en del av flyene. Når det gjelder papirfly-skulpturen så synes jeg den er morsom, og passer fint som bakgrunn til flyene :) Blir litt langt unna for mitt kamera egentlig, men det viktigste er jo å ha det moro når man tar bildene også :)

Fine bilder fra et vått OSL. Det var ikke gode forhold mens det regnet som verst :o Favorittene mine må bli de to første bremsebildene :up:

Flotters Inger, her er det bremsebilde som gikk rett på førsteplassen. Bare fortsett å kos deg rundt flyplassen, men husk kamera :lol:

Kamera er alltid med :) Mye spennende rundt OSL, og hvis man ikke ser en elg, så kommer det alltid et fly :)

Litt mye kutting nederst i bildet, blir litt klaustrofobisk til tider. Prøv å holde 3 x 2-formatet kameraet ditt har fra før av, det tar seg best ut på skjerm. Ellers flotte bilder!

Back