Dear forumister.
Jeg har tidligere sett store reklameplakater både på internett og flyplasser at Norwegian selger OSL-HEL til 199,-. Videre har jeg også sett lave priser med SAS/Blue1.
Jeg har base på BGO, men i forbindelse med en jobb jeg har som coach
har jeg ett oppdrag i Oslo (OSL) fra mandag 11AUG til lørdag 16AUG. Returen hjem fra jobben i Oslo går med DY634 20.20-21.15 17AUG.
Altså, jeg har en hel dag i hovedstaden til å finne på noe sprell. Jeg har noen venninner i Helsinki som jeg har veldig lyst til å treffe igjen
Derfor tenkte jeg å slå på stortrommen å bestille OSL-HEL-OSL 17AUG, og korrespondere med OSL-BGO flighten hjem. Er dette mulig? Når jeg gjør bankkortet klar for bestilling finner jeg bare flighter til 1000,-kroners klassen:angry:
Hvordan gjør dere dette? Bør jeg bestille OSL-ARN-OSL, også ARN-HEL-ARN? Eller hva med OSL-CPH-OSL og CPH-HEL-CPH... Eller hva med å droppe DY-flighten hjem, og bestille OSL-HEL-CPH-BGO? Vil ha det billigst mulig. Er det noen her inne som har lyst å hjelpe meg?
Kanskje jeg bør vente litt med å bestille? AY's priser er jo latterlige.
Til info så har jeg akkurat fylt 18, og er EBS
Tusen takk!
Jeg har tidligere sett store reklameplakater både på internett og flyplasser at Norwegian selger OSL-HEL til 199,-. Videre har jeg også sett lave priser med SAS/Blue1.
Jeg har base på BGO, men i forbindelse med en jobb jeg har som coach
Altså, jeg har en hel dag i hovedstaden til å finne på noe sprell. Jeg har noen venninner i Helsinki som jeg har veldig lyst til å treffe igjen
Hvordan gjør dere dette? Bør jeg bestille OSL-ARN-OSL, også ARN-HEL-ARN? Eller hva med OSL-CPH-OSL og CPH-HEL-CPH... Eller hva med å droppe DY-flighten hjem, og bestille OSL-HEL-CPH-BGO? Vil ha det billigst mulig. Er det noen her inne som har lyst å hjelpe meg?
Til info så har jeg akkurat fylt 18, og er EBS
Tusen takk!