OSL-HEL med Blue1 - tripreport

Jepp, men på OSL var det 0 kø for bagdrop hos SAS, så det var egentlig bare å levere i første ledige skranke. Fast Track på OSL var også inkludert i Economy Extra ja, fikk benyttet det også :)

Ser fram til din rapport med SAS til Stockholm i Economy Extra. Man skulle jo tro at det var nogenlunde likt konsept?

Jepp, men på OSL var det 0 kø for bagdrop hos SAS, så det var egentlig bare å levere i første ledige skranke. Fast Track på OSL var også inkludert i Economy Extra ja, fikk benyttet det også :)

Mitt prinsipp her, er at "kan jeg, så skal jeg" ;).

Er derfor jeg bl.a. går gjennom hele terminalen, forbi en drøss av ledige innsjekkautomater og køfrie skranker for å komme meg ned til Biz-innsjekkområdet på T5 på LHR :D. Dog, den ene gangen jeg har hatt adgang til fast-tracken på OSL, klarte jeg å "bomme" på den :drunk:.

Mitt prinsipp her, er at "kan jeg, så skal jeg" ;).

Er derfor jeg bl.a. går gjennom hele terminalen, forbi en drøss av ledige innsjekkautomater og køfrie skranker for å komme meg ned til Biz-innsjekkområdet på T5 på LHR :D. Dog, den ene gangen jeg har hatt adgang til fast-tracken på OSL, klarte jeg å "bomme" på den :drunk:.

LOL, er en god del aar siden jeg slutta med det. Ser jeg en tom skranke og har behov for aa sjekke inn, spiller det ingen trille hvilken klasse det er i min bok. Samme med fast track. Er det ikke koe paa vanlig sikkerhetskontroll spiller det ingen rolle hvilken koe man gaar i? Vil heller komme meg raskt opp i loungen slik at det blir tid til en ekstra GT ;)

Ellers saa det ut som at Blue 1 leverer ett godt, stabilt produkt. Takker for oppdateringen!

LOL, er en god del aar siden jeg slutta med det. Ser jeg en tom skranke og har behov for aa sjekke inn, spiller det ingen trille hvilken klasse det er i min bok. Samme med fast track. Er det ikke koe paa vanlig sikkerhetskontroll spiller det ingen rolle hvilken koe man gaar i? Vil heller komme meg raskt opp i loungen slik at det blir tid til en ekstra GT ;)

Du har sikkert et poeng. Men så har ikke jeg flydd så mye biz som deg, og synes fortsatt det er litt "stas", og da må jeg liksom ha med meg alle "fordelene" ;)..
Bruker også Fast-tracken på LHR når jeg flyr derfra, selv om det er viden kjent (bl.a. på FT), at man egentlig ikke sparer noe på å gå gjennom den.. Og hva tid i lounge angår, så møter jeg alltid en to-tre timer før avgang uansett, nettopp pga. det ;)

Fast Track på OSL var godt å ha på lørdag. Masse folk på grunn av påsken. Selv om jeg ikke hadde direkte dårlig tid med å rekke avgangen, så var det greit å slippe den lange køen :)

Tommy: Blue 1 leverer stabilt og godt og slikt setter man pris på! Den 25. april har jeg hele dagen til å utforske LHR. Lurer på om det blir en lounge-til-lounge runde med diverse drikkevarer :cheers: Kanskje jeg tar meg et par turer gjennom "fast-track" også for moro skyld :drunk:

Den 25. april har jeg hele dagen til å utforske LHR. Lurer på om det blir en lounge-til-lounge runde med diverse drikkevarer :cheers: Kanskje jeg tar meg et par turer gjennom "fast-track" også for moro skyld :drunk:

Fast-track kommer du nok gjennom kun en gang.. T5 er visstnok ikke bygd for å komme seg ut igjen.

Er planen kun å tilbringe dagen på LHR??

Hadde også stor glede av Fast Track på OSL på lørdag, med mye folk som skulle på påskeferie - og lite folk som skulle på jobbreise (og derav bare meg i Fast Track). I slike tilfeller er det et fint tilbud, men ellers har jeg lite å bevise - og bruker skranker og gjennomganger som det passer meg.

Back