OSL-CPH-PEK-SFO-LAX-LHR-OSL

Status
Not open for further replies.
Landing på OSL og vi har nå offisielt flydd jorden rundt på 6 dager! :)

Dette ble vel en ganske heavy trip-report, men jeg håper dere ikke mistet interessen av den grunn.
Du, Fredrik, får spytte inn noen kommentarer til også der hvor jeg har glemt/rotet. :)

Ellers: Takk for en uforglemmelig tur, Fredrik! :)

Attachments

• DSC06989.jpg
    DSC06989.jpg
    64.6 KB · Views: 195
Flott rapport, flotte bilder og en bra (men garantert slitsom) å bruke 6 dager på. Kanskje vært hakket bedre i C?

Hva skjedde med den høye dress-faktoren Martin startet med?:wink

Formidabel lesning! Rapporten skal studeres grundigere etter jobb. Spesielt spennende synes jeg matbildene er ! :)

Genialt, gutter! Takker for en flott rapport!

Så ut som en meget artig tur. Men jorda rundt uten å motta poeng høres grusomt ut for en "sivilist" :D

Litt slitsomt å gjøre dette på 6 dager, ja.. ;)
Men om jeg ville gjort det igjen?
SELVSAGT! :D :D :D

Dressfaktoren dalte i takt med at vi ikke fikk C-class..
..men legg merke til at jeg stiller i dress også på siste SK flight! :colgate:

Jeg må være med på en sånn tur jeg også! Meg og Speedbird har kun rotet rundt med Cessna og Piper maskiner uten dresskode. Så nu ut til at dere opplevde litt på turen og ikke bare satt i flyet og spist mindre måltider. Kjekt dere tok bilder av småfly og stakk innom mindre flyplasser.

Nydelig arbeid Martin, og veldig detaljert :) jeg har jo jobbet så mye "ulovlig" overtid på Northport at fikk ikke tid til å skrive! he he... :smile2
Skal komme tilbake å kommentere bilder og ikke minst matbildene som enkelte av oss er veldig interessert i, men nå er Chicago neste destinasjon

Ellers vil jeg bare bemerke at det rare bildet i dinglebanen opp til muren er noe manipulert :drunk:

Du må endre signaturen din da!
Jeg har listet oss på OSL-ARN og ARN-ORD i morgen tidlig.
Jeg er ferdig på jobb klokken 07:30 og treffer dere 07:45 ved gate.
Jeg sjekker oss inn i løpet av natten. :)

Husk fotoapperat, dress og godt humør! :colgate:

Originally posted by Speedbird

På vei mot LAX kjørte vi også innom Sierra Flight Academy sin flyskole!
HAHA vanvittig! Når på døgnet var dere der? må jo stikke innom døra og si hallo for f*** :wow:

Ser forøvrig ut som kul (og slitsom) tur!

Originally posted by OMW

Originally posted by Speedbird

På vei mot LAX kjørte vi også innom Sierra Flight Academy sin flyskole!
HAHA vanvittig! Når på døgnet var dere der? må jo stikke innom døra og si hallo for f*** :wow:

Ser forøvrig ut som kul (og slitsom) tur!

Ja jeg hadde en mistanke om at en Scanair medlem jobbet på den flyskolen, men var ikke helt sikker. Speedbird var heller ikke sikker, så vi valgte å fortsette. Husker ikke helt kokkeslettet men var der en gang mellom 1200 - 1500 26 Juni.

Status
Not open for further replies.
Back