OSL-CPH-PEK-SFO-LAX-LHR-OSL

Status
Not open for further replies.
Jeg tror dette er en Grumman AG Cat med Turbine Conversion (?),
den ble ihvertfall kalt minuteman og hadde rekorden i å slepe seilfly på plassen!
 

Attachments

  • IMG_8465.jpg
    IMG_8465.jpg
    66 KB · Views: 193
Martin har nå sendt forslag til borettslaget sitt med hvordan blokken bør males ved neste dugnad!
 

Attachments

  • IMG_8546.jpg
    IMG_8546.jpg
    115.4 KB · Views: 204
Martin sitter på Economy Plus, mens fotografen sitter på skikkelig monkeyclass.
Legg merke til det skjønne blonde hodet som sitter ved siden av Martin!
Total flytid 13 timer!
 

Attachments

  • DSC06853.jpg
    DSC06853.jpg
    94.2 KB · Views: 144
Fredrik får forklare disse to matbildene.
 

Attachments

  • DSC06857.jpg
    DSC06857.jpg
    98.7 KB · Views: 82
  • DSC06856.jpg
    DSC06856.jpg
    88.4 KB · Views: 71
Wingview på 772! :)
Vi kom inn i ett område med moderat turbulens,
mitt inntrykk av "wingflex" er nå skjerpet..
 

Attachments

  • DSC06871.jpg
    DSC06871.jpg
    48.6 KB · Views: 45
Speedy refunderer ubrukte billetter på LHR.
Vi refunderte litt for mye, kvoten ble ikke resatt,
så vi fikk ikke ut nye billetter til Fredrik.
Det ble så fullpris, men en hyggelig kar i skranken
fikset alikevel en meget gunstig pris. :)
 

Attachments

  • DSC06904.jpg
    DSC06904.jpg
    98 KB · Views: 82
KØ i "sequrity" på LHR..
..dette var dagen da bombeangrepet ble forhindret i London.
Vi tilbragte lang tid her..
 

Attachments

  • DSC06906.jpg
    DSC06906.jpg
    129.2 KB · Views: 61
En praktisk spøk for familie og kollegaer, som gikk litt for langt..
..medførte en ekstra tur til Bergen som ikke var helt planlagt,
samt at jeg ble kjeppjaget når jeg kom til STS igjen..
 

Attachments

  • DSC06911.jpg
    DSC06911.jpg
    62.7 KB · Views: 235
Martin godter seg med spøken, lite vitende om hva som kommer til å skje..
 

Attachments

  • DSC06919.jpg
    DSC06919.jpg
    93.8 KB · Views: 63
Status
Not open for further replies.
Back
Top