A AndersE ScanFlyer Blue 6 Sep 2009 #1 OSL-bilder fra lørdag Her er nokre bilder fra OSL lørdag. Vanlig repertoar, men eg håpar nokon syns det er kjekt å sjå dei likevel!
OSL-bilder fra lørdag Her er nokre bilder fra OSL lørdag. Vanlig repertoar, men eg håpar nokon syns det er kjekt å sjå dei likevel!
L LN-KRF ScanFlyer Gold 6 Sep 2009 #2 Re: OSL-bilder fra lørdag Ser ut som den Nouvelairmaskinen har vært Thomas Cook/Condor tidligere... Den fløy for Condor på registrering D-AICB ser jeg... Flotte bilder fra OSL get more of them!
Re: OSL-bilder fra lørdag Ser ut som den Nouvelairmaskinen har vært Thomas Cook/Condor tidligere... Den fløy for Condor på registrering D-AICB ser jeg... Flotte bilder fra OSL get more of them!
LN-AØR ScanFlyer Crusty 6 Sep 2009 #3 Re: OSL-bilder fra lørdag Flotte bilder! Likte spesielt bilde 1 av CO-maskinen. Nouvelairs A320 kom fra Condor i 2007, så rart at det blå magen ikke er borte nå.
Re: OSL-bilder fra lørdag Flotte bilder! Likte spesielt bilde 1 av CO-maskinen. Nouvelairs A320 kom fra Condor i 2007, så rart at det blå magen ikke er borte nå.
baselutvann ScanFlyer Gold 6 Sep 2009 #4 Re: OSL-bilder fra lørdag Er det bare meg eller taxet Korean helt opp til 19R for å så taxe ned til 01L for å ta av? Gode bilder foressten! likte DY bildet nr 2 best jeg!
Re: OSL-bilder fra lørdag Er det bare meg eller taxet Korean helt opp til 19R for å så taxe ned til 01L for å ta av? Gode bilder foressten! likte DY bildet nr 2 best jeg!
putzmeister ScanFlyer Dusty 6 Sep 2009 #6 Re: OSL-bilder fra lørdag Fin serie. joda det blir mye av det samme, men hva gjør vel det. Det er som en på vollen så fint sa det " det er som å være på fisketur, du venter og venter. Mange små, men plutselig får du en stor eller noe sjeldent" MVH Stein Olsen
Re: OSL-bilder fra lørdag Fin serie. joda det blir mye av det samme, men hva gjør vel det. Det er som en på vollen så fint sa det " det er som å være på fisketur, du venter og venter. Mange små, men plutselig får du en stor eller noe sjeldent" MVH Stein Olsen
svgspotter ScanFlyer Gold 6 Sep 2009 #7 Re: OSL-bilder fra lørdag Flotte bilder ! :nor MVH Fredrik Olsen
A AndersE ScanFlyer Blue 6 Sep 2009 #8 Re: OSL-bilder fra lørdag baselutvann said: Er det bare meg eller taxet Korean helt opp til 19R for å så taxe ned til 01L for å ta av? Click to expand... Nei det gjorde den ikkje. Det fyrste bildet er frå taxing frå landinga på 01R, og på veg til lasteområdet. Takk for hyggjelege tilbakemeldingar!
Re: OSL-bilder fra lørdag baselutvann said: Er det bare meg eller taxet Korean helt opp til 19R for å så taxe ned til 01L for å ta av? Click to expand... Nei det gjorde den ikkje. Det fyrste bildet er frå taxing frå landinga på 01R, og på veg til lasteområdet. Takk for hyggjelege tilbakemeldingar!