• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL-AMS Business?

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Sitter og booker en relativt plutselig-tur OSL-AMS-OSL med SAS.

Alternativ som koster omtrent det samme er:
- Hele turen i economy extra.
- Eller utreise (morgen) i business og retur i economy.
- tur retur i economy

Foreløpig har jeg booket alternativ 1. Alternativ 3 er jo relativt uaktuelt da prisen nesten er lik. Alternativ 2... Er det varm mat som OSL-LHR på denne ruta eller er det cold cuts? Funderer litt på å bytte rundt.

Og for den sakens skyld. Noen som vet om Radisson der er i gangavstand/shuttle fra AMS?

Jepps, alltid varm mat på business fra OSL (og ARN såvidt jeg vet). Det er danskene som har en haug med ruter med kald mat i business, tom. på enkelte ruter som er over 2 timer som CPH-DUB.

Rett som det er at kaldmaten ser bedre ut enn det jeg får i Business synes nå jeg :) Ikke alt som er verdig Michelin-guiden nei.

Stort sett veldig fornøyd med varmmaten ut fra OSL, nå sist i business til DUB i romjulen var det en smakfull biff som tom. var litt rød i midten, sjelden jeg har fått det ombord.

Flotte saker og takk for hjelp. Da spørs det om jeg ikke kanselerer og re-booker med biz ut og eco tilbake. Frokosten jeg fikk i biz OSL-LHR før jul er muligens den beste frokosten jeg har fått på fly.

Rett som det er at kaldmaten ser bedre ut enn det jeg får i Business synes nå jeg :) Ikke alt som er verdig Michelin-guiden nei.

Enig. Synes kaldmaten i eco extra ofte både ser og smaker bedre ut enn varmmaten i biz. Kanskje fordi jeg er veldig glad i den typen kaldmat og fordi jeg synes varmmat ikke passer før langt ut på dagen. Min (lille) erfaring er også at kvaliteten på varmmaten er høyst varierende.:rolleyes:

Back