OSL - 8/10 1998

Eirik

Livsnyter
Medlem
Så akkurat at jeg hadde lagt ut en filmsnutt fra OSL´s første dager på Youtube for noen år tilbake, hadde helt glemt den:

https://www.youtube.com/watch?v=KRH8FKXU62E

Gjensyn med bla. Sas 767, BA 757, MD-80. BAC 1-11, Braathens, Color Air og Concorde.

(Flytt gjerne til flyhistorisk hvis den hører mere hjemme der)

Last edited:
Det var faktisk to :) Den ene var helt hvit, og den kan man se i videoen din, den andre så slik ut:

Wow, takk, er nok denne jeg fikk knipsa.
Jeg har og masse video fra dagene før, FBU´s siste, men endel redigeringsarbeid å gjøre.

Den der Shorouk Air maskina brakte minner tilbake til den tiden. Reiste på skoletur til SSH rundt 2000/2001 og da reiste vi på chartertur med Shorouk Air fra OSL. Men jeg husker ikke dato. Var det en ukentlig greie i vintersesongene?

Dårlig kvalitet her (bilde av bilde), men sånn for dokumentasjonens skyld:

Attachments

• IMG_1288.jpg
    IMG_1288.jpg
    84.6 KB · Views: 768
  • IMG_1289.jpg
    IMG_1289.jpg
    86 KB · Views: 762
  • IMG_1290.jpg
    IMG_1290.jpg
    100.3 KB · Views: 760
  • IMG_1287.jpg
    IMG_1287.jpg
    120.8 KB · Views: 758
Hei og takk for linken
Nei jeg vet ikke hvorfor de var der, det sto en på innenrikssiden også på lørdagen da Concorde var der. Jeg sto i sør og tok den første landingen, og så sto jeg ved terminalen og tok den andre landingen da den takset inn for å parkere.

Tenkte å legge ut et par snutter fra Fornebu´s siste dager på 12 minutt hver ca, og lurer på om å legge på noe musikk eller ikke. Noe meninger/ preferanser i så måte, om det pleier å være et løft, eller enerverende, bedre med lyden fra fly og flyplass uten forstyrrelser ?

Back