Motard ScanFlyer Silver 30 Jul 2010 #1 Sas gris. Pegasus. Tyrker. Heli hovrer og venter på å krysse. Hva gjorde denne her Denne er ikke fra Osl:
Sas gris. Pegasus. Tyrker. Heli hovrer og venter på å krysse. Hva gjorde denne her Denne er ikke fra Osl:
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 30 Jul 2010 #2 Tror du ikke jeg glemte kamera hjemme? Godt du fikk A310, flott levert forresten.
Motard ScanFlyer Silver 30 Jul 2010 #3 ENGM 911 said: Tror du ikke jeg glemte kamera hjemme? Godt du fikk A310, flott levert forresten. Click to expand... Takk Takk. Hva gjorde den 310`n her a? Selskap??
ENGM 911 said: Tror du ikke jeg glemte kamera hjemme? Godt du fikk A310, flott levert forresten. Click to expand... Takk Takk. Hva gjorde den 310`n her a? Selskap??
Martin Moderator Medlem 30 Jul 2010 #4 Motard said: Hva gjorde den 310`n her a? Selskap?? Click to expand... http://forum.scanair.no/showthread.php?t=69442
Motard said: Hva gjorde den 310`n her a? Selskap?? Click to expand... http://forum.scanair.no/showthread.php?t=69442
putzmeister ScanFlyer Dusty 30 Jul 2010 #5 ENGM 911 said: Tror du ikke jeg glemte kamera hjemme? Godt du fikk A310, flott levert forresten. Click to expand... For en type:headbang A310 er vakker. Knall bilder
ENGM 911 said: Tror du ikke jeg glemte kamera hjemme? Godt du fikk A310, flott levert forresten. Click to expand... For en type:headbang A310 er vakker. Knall bilder
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 31 Jul 2010 #6 putzmeister said: For en type:headbang A310 er vakker. Knall bilder Click to expand... Når vi bygutter må stå opp før bønda om morran for å starte opp samferdselsnorge til øvrigheta, er det begrenset hva man får med seg så tidlig. Men jeg tar meg selv i nakkeskinnet og lover bedring.
putzmeister said: For en type:headbang A310 er vakker. Knall bilder Click to expand... Når vi bygutter må stå opp før bønda om morran for å starte opp samferdselsnorge til øvrigheta, er det begrenset hva man får med seg så tidlig. Men jeg tar meg selv i nakkeskinnet og lover bedring.
Halvorsn ScanFlyer Molded 31 Jul 2010 #7 haha, så lenge vi får slike bilder så er vi glade uansett, tror jeg Veldig bra