Osl 30 jan

LN-ASM

Newcomer
Hei,

var en tur på Osl i går. Snøvær og litt tåke, men ellers helt greit!

Lufthansa CRJ-200 etter push fra remote stand
a2.jpg

British Airways A320
a1.jpg

Norwegian B733
a3.jpg

Norwegian B738
a4.jpg

Korean Air Cargo B744
a5.jpg

SAS B736
a6.jpg

Turkish A320
a7.jpg

Og til slutt en liten Dassault (tror jeg det var...)
a8.jpg

Selvfølgelig, når vi hadde ankommet terminalen igjen, da fikk vi melding om at en Antonov 124 er på vei inn... typisk det når man er avhengig av buss (+ en som skulle rekke et fly tilbake til SVG:P)

takk for titten!

Even: det KAC-bildet synes jeg blir litt vel mye av det gode, den blåfargen ser ikke slik ut i virkeligheten :P men turkishen var vellykket. Enig i at noen av bildene mangler litt kontrast, men det skyldes jo også snøværet.. Ellers meget fine bilder! :D

Vet at det sikkert er et "noob" spørsmål, men er det bildet av LN-NOL tatt ved take-off eller landing? Hvis det var landing, var det ca. kl. 10:45? I så fall satt jeg to hakk bak bakerste nødutgang på høyre side. *vinker til seg selv på pc-skjermen* :p

Hei, fine bilder. Ser at denne "lille" Franskmannen stadig er avbildet, er det Grundfos sin, eller er den sponset? Noen som vet!

Thestigmachine: det er nok landing det så det er bare å vinke til seg selv ;) hehe

Takk for kommentarer forresten! Enig med den gråfargen, men prøvde bare gjøre om fargene på flyene (stort sett iallfall...) ;)

Terje, vet ikke noe om den Dassaulten utenom at det står Grundfos på motorene hehe

Back