Navnet på lufthavnen er og har alltid vært Oslo lufthavn, Gardermoen - både i konsesjonen og i teknisk operativ godkjenning.
Espen
Synes serien skjemmes av en del fakta feil.
1. De kaller en A330 for en A340( SK955)
2. De kaller OSL for Oslo lufthavn Gardermoen.
3. De kaller grunnvannet under rullebanen for vann " reserver" ikke reservoar
Ikke store greien kanskje men irriterende feil.
Blir vel først leie av å være med å ta taxfree tyver merker jeg![]()
Nå får vi nok ikke se den hele og fulle sannheten om hvordan "tyvfangerne" (artig jobbtittel) opererer, men at en person sitter og ser på monitorer, og så må løpe ned og lete etter tyven virker jo aldeles molbo....Hvem følger med på monitorene sår han er ute og jakter?
Den tankbilvelten ser helt hysterisk arrangert ut, det kan da ikke ha vært en reell hendelse?
Synes serien er helt ok jeg. Til og med "Tantor" liker den... litt.
. Sånne ting. Damene i kaffesjappa.
Synes serien er helt ok jeg. Til og med "Tantor" liker den... litt.
vi savner litt drama fra innsjekk og gate og sånt. Ikke bare Tyrkere som sloss, men hverdagsdrama. De som klager i VG og sånt. "Skulle til Syden men fikk drømmen knust". Sånne ting. Damene i kaffesjappa. Han som får avis i loungen. Gutta på tur til Island.
Blir mye av han Mohikaneren på TOLL og butikktyjegerne. Det er ikke sååååååå gøy etter 4-5 episoder.
Må si vi har blitt litt FO-fan da. Han blir jo ikke så fett portrettert i serien. Men han er både kult drittlei av alt og så sinnsykt irriterende i utspørringen sin. "Kan du ikke bare si at du har han på video da? Eller hva du mener vedkommende har stjålet da. Jeeeezus"
Men FO.. om du leser her - vi synes du er kul. Irriterende. Men kul
Savner litt slik drama ved innsjakk og boarding. Slik var CPH serien flinke til å få med. Og også til dels Dubai. Men eneren i den klassen var jo TV-Serien om Easy Jet.