hurvert ScanFlyer Silver Medlem 23 May 2009 #1 Her kommer noen bilder fra i dag 23. mai tatt på innsiden. US. Airways uten motlys :smile: Turkish. Så et par av Finnair embraer 190 Så avslutter vi med en TUI Takk for at du vil se.
Her kommer noen bilder fra i dag 23. mai tatt på innsiden. US. Airways uten motlys :smile: Turkish. Så et par av Finnair embraer 190 Så avslutter vi med en TUI Takk for at du vil se.
JetBlue ScanFlyer Gold 24 May 2009 #4 Klare og fine bilder. Jeg visste heller ikke om One-World kjerra, men den er jo fin.
Northrider FlyKirurg 24 May 2009 #5 Stilige bilder. Og den One-World maskinen til Finnair var jo bare lekker i det skjemaet.
hurvert ScanFlyer Silver Medlem 24 May 2009 #8 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Jeg hadde heller ikke sett denne Finnair maskina tidligere med One World, men fikk den nå heldigvis på brikka
Takker for hyggelige tilbakemeldinger Jeg hadde heller ikke sett denne Finnair maskina tidligere med One World, men fikk den nå heldigvis på brikka
hurvert ScanFlyer Silver Medlem 26 May 2009 #11 LN-GBM said: Fine bilder, mye winglets her! Click to expand... Takker Ja, det virker som det blir mer og mer winglets på flyene rundt om... Det skal man jo ikke klage på
LN-GBM said: Fine bilder, mye winglets her! Click to expand... Takker Ja, det virker som det blir mer og mer winglets på flyene rundt om... Det skal man jo ikke klage på