OSL 12 og 13 august

grindstein

ScanFlyer Silver
Har tilbrakt noen timer rundt OSL de siste to dagene, og her kommer noen skudd ifra disse dagene.

Verdens nest mest vakreste pasasjerfly type!
ThaiB772.jpg

Nr 4 på lista mi er denne vakre slanke kroppen!
IceB752.jpg

Vet ikke helt hvor denne havner, men Embraer og DHC 8Q400 kommer over denne på lista mi av vakre fly!!
TA333.jpg

Denne havner som en sikker nr 5 på lista!
SKMD80.jpg

Disse to havner foran A32X serien i allefall!
SkyB738.jpg

DYB738.jpg

Kommer LANGT ned på lista mi!
CimberATR72.jpg

Motlys!
KLMEmb190.jpg

Nr1! Verdens vakreste flytype! Boeing 777-300ER!!!
PIAB773ER.jpg

Ses på OSL i morgen for dem som måtte føle for å møte opp!!

Nå var du flink gutt,og fikk ut en "gjeng" med bilder.

Vet ikke helt hvor du var på dagen i dag,meeeeeen du var kanskje
en tur i Brumundal og "vasket klær" som du så fint sier,hehe.

Vidar

vidar!!

1: Var på osl fra før kl 09 til 1130 uten å se snuten av en eneste kjent spotter. fartet mellom øst og vestsiden.

2: Var en kjap tur i Br.dal og avleverte klær for vask, og tok rene i retur.

3: Var på Osl ifra ca 1915 og en stund utover, fortsatt uten å se deg. Så jeg vet ikke hvem som hat sviktet mest:colgate:

Bra du er igang igjen Steinar, siste bilde av PIA ble jo knallbra selv om den ikke er så fin som A330 :up:

Men i svarte da!!!! Airbus A330 er småpen, men langt fra det man kaller tiltrekkende for en kameralinse og fotograf:colgate:

vidar!!

1: Var på osl fra før kl 09 til 1130 uten å se snuten av en eneste kjent spotter. fartet mellom øst og vestsiden.

2: Var en kjap tur i Br.dal og avleverte klær for vask, og tok rene i retur.

3: Var på Osl ifra ca 1915 og en stund utover, fortsatt uten å se deg. Så jeg vet ikke hvem som hat sviktet mest:colgate:

Ser meg ut som avlevert vask du........hehe.

Kom litt sent i dag.Var der fra kl.13 til ca.18 da jeg ble hjemmkalt av
innenriksministeren.

Vidar

Siden du tydeligvis har A330 som nr1 på lista di, så skal du få en go nr. 2 av meg her:colgate: Avlevert vask tolker jeg dithen at hun må vaske seg etterpå:spin

AP-BHW by stein380, on Flickr

Takker for komentarene, selv om Stein til tider trekker denne Airbus vs Boeing uenigheta mellom oss litt vell langt, men det er jo det som er morsomt da.

Kommer hardt å brutalt tilbake med nye bilder om ikke så alt for mange dagene.

Vidar og Stein!! Slik det ser ut nå kan Brumunddal bli erstatta med Oslo om få dager! Så kansje det kan gi dere litt fred i skjelen:colgate:

Back