Oshkosh anyone??

Re: Oshkoish anyone??

;)Hvis noen sender en mail til min kone og sier at jeg MÅ være med så kommer jeg.;)
Spøk tilside: Det bli rnok desverre ikke i år,men til neste år,og året etter der og året etter der osv osv
(jeg regner med at tusenlappene kommer inn på konto etterhvert nå når det snart er slutt for DY) :question:

Kommer neste år. I år er det litt usikkert om jeg har muligheten. Men skal aldri si aldri. Jeg får vite om jeg har mulighet rundt den 15 Juli. Hvis jeg drar så treffes jeg på Flyby Brefings foran tårnet der jeg alltid er voulenteer.

Eneste som er noe dritt nå er at det ikke er hotell rom i Oshkosh, Appelton og Fond Du Lac ledig:(

Aa komme seg fra ORD og oppover er ikke noe problem. Jeg kjoerer og jobber 5 min fra ORD.

Dag har organisert overnatting, kan sjekke om det er noe mer ledig.

C172 , Speedbird og meg skulle til Oshkosh i fjor men havnnet i Washington DC istedenfor. Hyggelig det også :)

Og dere faar visst en skikkelig 'treat' ... Boeing planlegger aa fly inn en Dreamlifter (den gravide 747'en) mandag 28. og parkere den ca. et doegn. Ta med vidvinkellinse!

Har så enormt lyst, men ... stepper inn på skiftet for en som er sykemeldt, så det blir ikke i år heller..
..neste år er jeg i forsvaret, så det blir vel ikke da heller..
..men i 2010! ;)

Selvom jeg mer enn gjerne skulle kommet bortom for øl (så lenge jeg ikke drar med indremisjonsgutta.. ;) ) og skittprat, Tommy..!

Tar muligens turen over! Vi tenkte å kjøpe hus i Florida! Hadde vørt moro å treffe dere igjen!

Det hørtes ut som en liten filleplass i Russland!!! Hvor ligger egentlig dette stedet?

BF:cool2

Tar muligens turen over! Vi tenkte å kjøpe hus i Florida! Hadde vørt moro å treffe dere igjen!

Litt omvei å fly via ORD hvis dere skal kjøpe leilighet i PBI da?

Og Bizflyer, Oshkosh ligger ikke så altfor langt unna ORD.

Litt omvei å fly via ORD hvis dere skal kjøpe leilighet i PBI da?

Og Bizflyer, Oshkosh ligger ikke så altfor langt unna ORD.
Oshkosh er i Wisconsin, vel omkring 3 timer fra Chicago plus/minus
nogle timer hvis du kører ifm med flyshowet

Hilsen
ole

Så for oss som kommer fra Norge er det ikke langt unna ORD i forhold til den totale reisen.
Fjelldu og jeg kjørte i 7 timer etter en 13timer flight fra PEK i fjor, så 3 timer er jo bare kosen! :)

Og vi går mot strømmen og starter flyselskap!!
Kjøper to nye CJ3 - C172 og Fjelldu som PIC'er og Speedy som Senior Tech!

Og BSSW som Junior Tech :colgate:

Så kan Speedy være flight tech på den ene maskinen og jeg på den andre :D

Super idé, Olav! :D

Men nå må jeg snart sove litt her, skal jobbe på TN-B i hele morgen (også..)..
..gleder meg stort til 20 August ihvertfall! :D

Må innrømme at jeg mer så for meg noen råsexy latingamerikanske jenter i begynnelsen av 20-årene som flyvertinner..
..men hver vår smak, Morten!

Back