Orion satt på bakken pga press på de ansatte

Re: Orion satt på bakken pga press på de ansatte

Kildekritikk har aldri vært et forums sterke side. Men her er jeg overrasket over hvem som har sviktet i sin kildekritikk. Krisemaksimering fra media har vi sett tidligere ved "et par" anledninger. Hvorfor "noen" blir til "alle" eller "noen ansatte" blir til "de ansatte" når ordene treffer en journalist, det vet ikke jeg. Salg før etterprøvbarhet.

Last edited:

Kildekritikk har aldri vært et forums sterke side. Men her er jeg overrasket over hvem som har sviktet i sin kildekritikk. Krisemaksimering fra media har vi sett tidligere ved "et par" anledninger. Hvorfor "noen" blir til "alle" eller "noen ansatte" blir til "de ansatte" når ordene treffer en journalist, det vet ikke jeg. Salg før etterprøvbarhet.

Godt og viktig poeng, og diskusjonen fra mitt ståsted beveget seg mer over i generelle betraktninger der jeg kunne vært mer tydelig.

Min første observasjon gikk mer i retning av om dette var en politisk markering - noe jeg fortsatt håper det var/er.

Hvis det hadde vært hold i artikkelen (overskriften) hadde jeg håpet det samme :-D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Min første observasjon gikk mer i retning av om dette var en politisk markering - noe jeg fortsatt håper det var/er.

Å ha et forsvar som "aksjonerer/streiker" er vel heller ikke særlig betryggende..

Å ha et forsvar som "aksjonerer/streiker" er vel heller ikke særlig betryggende..

Om det er streik/konflikt har jeg ikke noe grunnlag for å uttale meg om, men på generelt grunnlag føler jeg meg trygg på at de er fullt kapable til å se forskjell på krig/konflikt og fredstid.

Sent from my iPad using Tapatalk

Orion satt på bakken pga press på de ansatte

Så er ikke tilfelle. Det er snakk om profesjonelle folk. Offiserer og grenaderer. De har sterke meninger mange av dem men ingen har noen aksjon på gang. Det hadde ikke sømmet seg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back